Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Nemesiss schrieb:
hmm misschien moet ik dat maar beginnen na school ofzo... metalcafe in hilversum

opzich wel een idee ja, vroeger zat er wel een in de tag maar die was alleen op zaterdag open (maar wel heel vet :D )
maarja toen dreigde men door de vloer te zakken en mocht die niet meer open :p
maarja dat krijg je met ouwe gebouwen he :p

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
agresionpower schrieb:
opzich wel een idee ja, vroeger zat er wel een in de tag maar die was alleen op zaterdag open (maar wel heel vet :D )
maarja toen dreigde men door de vloer te zakken en mocht die niet meer open :p
maarja dat krijg je met ouwe gebouwen he :p
nouja misschien... is een idee

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.861
8.576
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
SLECHT NIEUWS!!!

Sorry, 'k heb slehct nieuws. M'n schoonpa is in 't ziekenhuis opgenomen, en dus zal ik voorlopig even wat afstand van 't forum houden. Niet vanwege jullie, maar meer om bij de familie te kunnen blijven. En hopen dat alles goed gaat komen.\\Tot vlug hoop ik toch!!!

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Quark schrieb:
Sorry, 'k heb slehct nieuws. M'n schoonpa is in 't ziekenhuis opgenomen, en dus zal ik voorlopig even wat afstand van 't forum houden. Niet vanwege jullie, maar meer om bij de familie te kunnen blijven. En hopen dat alles goed gaat komen.\\Tot vlug hoop ik toch!!!

Sterkte!

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
meeeiuw schrieb:
ik vind karoesel leuker dan te tag ;) maar das mijn mening
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik volgens mij alleen in de tag geweest ben. Verder zit ik er alleen op school dus om nou te zeggen dat ik er ben wezen stappen neej.