Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Quark schrieb:
Sorry, 'k heb slehct nieuws. M'n schoonpa is in 't ziekenhuis opgenomen, en dus zal ik voorlopig even wat afstand van 't forum houden. Niet vanwege jullie, maar meer om bij de familie te kunnen blijven. En hopen dat alles goed gaat komen.\\Tot vlug hoop ik toch!!!

das vlink balen man, maar ik snap het wel.
ikhoop dat je schoonpa snel weer herstelt.

veel sterkte er mee in ieder geval, en als je een steun nodig hebt kan je altijd bij mij (en waarschijnlijk ook de rest) terecht.

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
agresionpower schrieb:
hehehe ok bij centraal dus, ik laat je wel zien waarje in hilversum absoluut niet moet wezen en waar je eventueel als het echt moet wel terecht kan voor een biertje ;)
gunstig.... nou mocht ik ooit in hilversum stranden kan ik nog altijd bij het restaurant waar een van mijn vrienden werkt aankloppen....

agresionpower

22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Nemesiss schrieb:
gunstig.... nou mocht ik ooit in hilversum stranden kan ik nog altijd bij het restaurant waar een van mijn vrienden werkt aankloppen....

je kan ook gewoon mij bellen ik ken genoeg mensen die in de buurt van het station wonen waar je waarschijnlijk wel kan blijven pitten ;)

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
agresionpower schrieb:
je kan ook gewoon mij bellen ik ken genoeg mensen die in de buurt van het station wonen waar je waarschijnlijk wel kan blijven pitten ;)
dat is helemaal makkelijk.... hoewel... mensen die ik niet ken... toch altijd een beetje eng

agresionpower

22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Nemesiss schrieb:
we zullen vast wel eens zien :D

vast wel :D

gister dikke lol gehad, die vrienden die in hilversum wonen waren bizar dronke (ik trouwns ook) en toen zijn ze maar gaan poorten met een cola blikje nadat de tag dicht was.
en ze hebben elkaar behoorlijk lens geschopt :p

ik kwam echt niet meer bij gewoon :D

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
agresionpower schrieb:
vast wel :D

gister dikke lol gehad, die vrienden die in hilversum wonen waren bizar dronke (ik trouwns ook) en toen zijn ze maar gaan poorten met een cola blikje nadat de tag dicht was.
en ze hebben elkaar behoorlijk lens geschopt :p

ik kwam echt niet meer bij gewoon :D
Klinkt als onze dronken nachten op straat.... als het heel hard gewaaid had lagen er overal kapotte paraplu's.... dus in de opkomende zon (dat was dan wel weer heel mooi om te zien) een paraplu gevecht houden... Of bij een vriend van mij waar alle fietsen regelmatig staan in de bosjes lopen stoeien....

agresionpower

22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Nemesiss schrieb:
Klinkt als onze dronken nachten op straat.... als het heel hard gewaaid had lagen er overal kapotte paraplu's.... dus in de opkomende zon (dat was dan wel weer heel mooi om te zien) een paraplu gevecht houden... Of bij een vriend van mij waar alle fietsen regelmatig staan in de bosjes lopen stoeien....

hey die dingen heb ik nognooit gedaan :D

bedankt voor de tips

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
agresionpower schrieb:
hey die dingen heb ik nognooit gedaan :D

bedankt voor de tips
helaas gebeurt het bij ons niet meer... beeetje jammer... de groep is een beetje uitelkaar aan het vallen... hoewel we de laatste tijd weer wat meer met elkaar zitten. Wat uiteraard erg gezellug is :D