zou wel een verklaring zijn waarom mijn omschrijving daarstraks klopteagresionpower schrieb:soulmates?![]()
Nemesiss schrieb:zou wel een verklaring zijn waarom mijn omschrijving daarstraks klopte
jupjup... ow wacht... agenda.. staat me roostervrije week in.... agenda waar.. ff zoeken hooragresionpower schrieb:ja opzich wel, maarja daar komen we wel achter op de hilversum meeting![]()
Nemesiss schrieb:jupjup... ow wacht... agenda.. staat me roostervrije week in.... agenda waar.. ff zoeken hoor
Nemesiss schrieb:Ha we gaan meeten op de dag voor mijn verjaardag (20mrt).... hoelaat eigenlijk??
dat is mooi want ik moet van 1 tot 3 autorijden.... en het kost me 2uur om naar hilversum te komenagresionpower schrieb:uhm ik kan vaf 6uur in hilversum zijn, ik moet namelijk gewoon stage lopen![]()
Nemesiss schrieb:dat is mooi want ik moet van 1 tot 3 autorijden.... en het kost me 2uur om naar hilversum te komen
jupjup heb je er al zin in???agresionpower schrieb:de 20e dus om 6 uur?
Nemesiss schrieb:jupjup heb je er al zin in???
aaaah ik voel me gepasseerd is bier belangrijker dan een mede wacken ganger ontmoeten????agresionpower schrieb:ik heb altijd zin in momenten waarbij bier waarschijnlijk een rol gaat spelen![]()
Nemesiss schrieb:aaaah ik voel me gepasseerd is bier belangrijker dan een mede wacken ganger ontmoeten????![]()
en als je nou verwacht dat het geen leuke avond gaat worden... dan zit je aan de cola light???agresionpower schrieb:nee zeer zeker niet, maar ik drink altijd bier als ik verwacht dat het een leuke avond gaat worden, vandaar![]()