agresionpower
W:O:A Metalgod
Winterslaap schrieb:ja haha...die in dat bijenpakje...die was geweldig! 2 meter vent in een majoo haha en een bierbuik...gewldig outfit was dat
maar het zag er wel ranzig uit zeg
Winterslaap schrieb:ja haha...die in dat bijenpakje...die was geweldig! 2 meter vent in een majoo haha en een bierbuik...gewldig outfit was dat
Quark schrieb:Een van de redenen waarom ik dit jaar weer op de forumcamp zit. Ben vreselijk benieuwd naar Shizzo's uitrusting en die van Der Helm.![]()
En daar zijn we uiteraard ook heel blij mee!!!Nemesiss schrieb:Denk kom hier ook eens kijken. En als nederlander uiteraard is op het nederlandse topic reageren! dussss Hallo!!!
Ik niet!! Ik ga naar Graspop!!!meeeiuw schrieb:ik zit eerder te twijfeln over waldrock
Quark schrieb:En daar zijn we uiteraard ook heel blij mee!!!
Kijk ook 's op de andere topics. (bv. 25.000 before 2006, -2007) en ik weet niet of je Duits redelijk (goed) is, anders kan je daar ook 's gaan kijken. Ik heb daar in elk geval al heel veel plezier (gehad)![]()
Nemesiss schrieb:Jah en daar zit ik al met een probleem... ik kan duits redelijk lezen en begrijpen maar schrijven homaar.
En bedankt voor het welkom.
meeeiuw schrieb:ik zit eerder te twijfeln over waldrock