Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

meeeiuw

W:O:A Metalhead
Quark schrieb:
Ben tiens! (Franstalige uitdrukking)

ik hoop dat 't wat wordt met die boeken. (en CD's etc) Let alleen op dat die uitgevers je geen rib uit je lijf trekken! Je moet er toch ook iets leuks aan kunnen overhouden. (dus geen gage "na aftrek van alle kosten" zonder definitie van "kosten", want dan zijn er ineens wel heel veel kosten, en krijg je nog gene frank/gulden/euro) Kunst blijft voor sommige mensen nl. een lucrative bezigheid, zonder 'n poot moeten uitsteken!

de engelse uitgever vroeg 1100 pond en de anerikaanse 900 dollar voor 20 boeken:s

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
meeeiuw schrieb:
is altijd zo want een uitgever wil zekerheid hebben,hijwil niet meteen door jou diep in de kosten zitten.

maar 1 boek in nederland kostook al 300 euro.

dus moet nog maar ffkijken waar ik het ga laten doen

alsof de gemiddelde uitgever niet genoeg verdiend :p

maarja als je uiteindelijk aardig wat boeken verkoopt heb je die kosten er snel weer uit lijkt me.

meeeiuw

W:O:A Metalhead
Quark schrieb:
Blijf 't 'n rare wereld vinden, die uitgeverswereld. Betalen om je eigen werk te publiceren, allez, maar zo'n bedragen!!!

En wie houdt 't (c)-right????? Jij of die uitgever?

gedeelde (c).de utigever mag dan reclame maken voor je boek en heeft het recht om ze in de schappen te leggen,uhmmje mag zelf de prijs van de boeken bepalen maar hoegroter jou aandeel in hetboek hoe duurder het boek,dus uhmm als ik bv 20 boeken wil dan krijg ik als ik het in dollars reken 3,75 per boek dat word verocht en kost het boek in totaal 7 dollar.

die engelse uit gever is meer daar heb je 20 boeken,1.500 flyers 20 posters der bij en dan word ernook naar de chronologische volghorde gekeken .bij die nederlandse niet.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.858
8.575
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
meeeiuw schrieb:
ja niet dat het velen van jullie zal intereseren maar nederland heft zich toch duidelijk weer laten zien op de wk darts op lakeside:)
Ow, ligt Barney d'ruit??? Of wordt hij opnieuw de grote meester van 2006?
Ik kan hier nl. geen SBS ontvangen (bedankt VTM) en moet 't dus van de BBC hebben, maar die lopen 'n uur achter. (en dan wordt 't te laat voor mij)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.858
8.575
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Godverdomme, hadde gij nie kunnen zeggen dat 't 'n puur Nederlandse finale was??????? :D:D:D:D:D

As ik da ha geweten, ha'k geprobeerd bij iemand 'n schotel te "lenen" om naar SBS te kijken, nu moest ik 't met 'n paar "bekakte" Engelsen als commentator doen!!! :( :D

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Quark schrieb:
Godverdomme, hadde gij nie kunnen zeggen dat 't 'n puur Nederlandse finale was??????? :D:D:D:D:D

As ik da ha geweten, ha'k geprobeerd bij iemand 'n schotel te "lenen" om naar SBS te kijken, nu moest ik 't met 'n paar "bekakte" Engelsen als commentator doen!!! :( :D

hehehe achja twas wel een leuke pot :D
t gaat mij der niet zo om dat een nederlander gewonnen heeft, maar tis toch wel vet dat een jochie van 21 gewonnen heeft :D