Eveneens bedankt!meeeiuw schrieb:all ways the best thought for you and keep it strong
Eveneens bedankt!meeeiuw schrieb:all ways the best thought for you and keep it strong
meeeiuw schrieb:naja gewoon meer concerten,meer festivallen,en gewoon genieten van het leven.oja hope dat mijn boek op nieuw word uit gegeven.dus ga nog meer schrijven
agresionpower schrieb:je bent een schrijver?
ik ben nog student...![]()
meeeiuw schrieb:haha ik doe mijn mbo opleiding ook nog hoor.
maar ben in gesprek met een paar uitgevers uit amerika en engeland die graag mijn teksten willen publisheren
agresionpower schrieb:O das wel beter dan, wat voor dingen schrijf je?
meeeiuw schrieb:geloof,levens ervaringen,pijn,liefde,angsten,
maar veel over geloof
agresionpower schrieb:maar in een verhaal vorm of informatief?
En daar is tegenwoordig 'n boek van te maken? Da worden toch allemaal maar klein verhaalkens?meeeiuw schrieb:nee in vorm van gedichten en lyrics voor bands
Quark schrieb:Sorry, don't be offended, maar als ik "geloof" zie staan, beginnen m'n haren zo langzaam naar omhoog gaan.
Niet dat ik iets tegen geloof heb, maar wel tegen het MISbruik van geloof in bv. de politiek. (zélfs met 'n scheiding van kerk en Staat) Zolang er een "C" of "K" in 'n partijnaam staat (en niet in de zin van "Kut" bv.) is deze scheiding al vertrokken.
Bovendien kan'k 't nie hebben dat, ONDANKS artikel 1 van de Grondwet (NL voor alle duidelijkheid, ik ben geen Belg van geboorte) waarin discriminatie wordt verboden, de kerk toch kan doorgaan met 't discrimineren vanwege geslacht! (Nee, de vrouw heeft GEEN gelijke rechten)
En ten laatste, elke gek begin in naam van zijn god maar 'n oorlog, alhoewel ALLE religies VREDE uitdragen. Dit valt ABSOLUUT NIET TE RIJMEN!!!
Sorry voor dit negativisme, maar 't is (helaas) de keiharde realiteit vandaag. 't Mooiste voorbeeld: De VS: op alle dollarbiljetten staat "In God We Trust" en om die tekst zoveel mogelijk te kunnen zien vallen ze maar Irak binnen. (wel doordenken, 't is nie gemakkelijk)
Quark schrieb:En daar is tegenwoordig 'n boek van te maken? Da worden toch allemaal maar klein verhaalkens?![]()
Maar dan zit je meer in muziek te denken, en dat kan 'k me dan wel weer voorstellen. Maar Meeuiws sprak van een uitgeverij, en over 't algemeen heb je 't dan over boeken en niet over CD's.Iscariot schrieb:Je kan ook een soort van concept album maken. Gaat het verhaal verder in het volgende nummer![]()
Quark schrieb:Maar dan zit je meer in muziek te denken, en dat kan 'k me dan wel weer voorstellen. Maar Meeuiws sprak van een uitgeverij, en over 't algemeen heb je 't dan over boeken en niet over CD's.
Of he'k teveel liggen te slapen vanmorgen, tijdens 't bestellen van een nieuwe voordeur? Tja, nieuwe auto, nieuwe voordeur, nieuw dak, 't geld kan niet op!!!
Ben tiens! (Franstalige uitdrukking)meeeiuw schrieb:ok naja heb het er ook wel erg blond neer gezet.ik heb teksten geschreven voor spaanse,engelse en braziliaanse bands,die gebruiken zij op hun cd aan gezien ik niet kan zingen of een instrument kan bespelen.maar die teksten zijn gewoon als je ze neemt zoals ik ze heb geschreven zijn het gewoon gedichten,of ja ik noem het liever words,want vind hetniet ech tpoezie.het zijn mijn gedachte en mijn gevoelens op papier.en tja of der markt voor is geen idee mar ben al gevraagt door meerder uti gevers of ik bij hun me boek wil uit brengen nu staat er al 1 te koop op het internet.maar ben nu nog bezig met wat andere utigevers die het graag willen verkopen:S
Iscariot schrieb:ach, rustig maar... das nou eenmaal het leven. Dat klopt gewoon niet. Maar zolang ik er geen last van heb ga ik me er ook niet druk om maken. *opent biertje*![]()