agresionpower
W:O:A Metalgod
Quark schrieb:Ik heb nog wel 'n plaatsje over in de trein![]()
das een beetje standaard bij jou toch?

Quark schrieb:Ik heb nog wel 'n plaatsje over in de trein![]()
Quark schrieb:GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!!!
agresionpower schrieb:iemand nog goeie voornemens? (behalve dan meer bier drinken)
Das kloteQuark schrieb:Meer zuipen, meer roken, meer concerten (as ik da kan betalen tenminste) en nog meer seks. Wat er verder komt, komt, alleen hoop ik wel dat m'n schoonvader 2007 haalt. 't Zou jammer zijn, moest hij dit jaar niet kunnen "afmaken". (heeft kanker, en ze weten niet meer wat te doen)
Quark schrieb:Meer zuipen, meer roken, meer concerten (as ik da kan betalen tenminste) en nog meer seks. Wat er verder komt, komt, alleen hoop ik wel dat m'n schoonvader 2007 haalt. 't Zou jammer zijn, moest hij dit jaar niet kunnen "afmaken". (heeft kanker, en ze weten niet meer wat te doen)
Iscariot schrieb:vooral doorgaan![]()
Quark schrieb:Meer zuipen, meer roken, meer concerten (as ik da kan betalen tenminste) en nog meer seks. Wat er verder komt, komt, alleen hoop ik wel dat m'n schoonvader 2007 haalt. 't Zou jammer zijn, moest hij dit jaar niet kunnen "afmaken". (heeft kanker, en ze weten niet meer wat te doen)
Winterslaap schrieb:sterkte ermee Q!
agresionpower schrieb:maar veel sterkte er mee in ieder geval, altijd op het goede blijven hopen