Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
Quark schrieb:
Kijk, daarom pak ik de trein. Zuipen onderweg as ik wil, pisseon as ik wil, en ik kan ook nog slapen as ik wil. (Je moet alleen wel op je bagage letten, maar ja, je moet wat)
En 't is goedkoop (voor mij dan, als ik met 2en ga. Mag er een gratis meenemen vanuit België,)

o ja..dat had je verteld idd...das beter...voor mij is de auto/een busje goedkoper als de trein

ff wat anders... gaan jullie nog wat bijzonders doen met de kerstdagen?

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Winterslaap schrieb:
o ja..dat had je verteld idd...das beter...voor mij is de auto/een busje goedkoper als de trein

1e kerstdag eet ik bij me ouders, 2e kerst dag eet ik bij me schoonmoeder (en das niet leuk :( ) de dag na kerst heb ik een feest bij wat vrienden, dus dat word veel zuipen en verkleed er heen enzo.

oud en nieuw vier ik bij andere vrienden maar hoe of wat weet ik nog niet precies, alleen dat het een feest word...

maar dat word vast wel gezellig :)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.848
8.570
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Winterslaap schrieb:

´t Gekke si dat ze in België geen 2e Kerstdag hebben, maar Kerstavond dan weer gevierd wordt. Dus ben´k nu bij m´n schoonouders, en morgen bij m´n moeder.

PS. Op ´n azerty typen is een ramp!!!

agresionpower

22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Quark schrieb:
´t Gekke si dat ze in België geen 2e Kerstdag hebben, maar Kerstavond dan weer gevierd wordt. Dus ben´k nu bij m´n schoonouders, en morgen bij m´n moeder.

PS. Op ´n azerty typen is een ramp!!!

word 2e kerstdag zoizo buiten nederland geviert dan?

in engeland bijvoorbeeld hebben ze boxingday ofzo

agresionpower

22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
meeeiuw schrieb:
heyhey mensen:D ik wou ook alleen ff melden dat ik ook aanwezig zal zijn:D moet alleen nog even kijken hoe ik daar moet komen:S maar ik ben op wacken.
nog meer boothill saloon amersoforr gangers:p?

ja ikke kom der vaak, alleen mogen veel van m;n vrienden er niet meer in omdat ze altijd te irritant voor woorden zijn :p

agresionpower

22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
meeeiuw schrieb:
haha moet jemaar ff op de site van de boothill kijkenwww.boothillsaloon.nl en dan bij fotos onder halloween party en dan sta ik er met de meest foute blauwe polo op met bloed over me gezicht,(polo's jakkie bah)

kijk maar of je me herkend:)

komt me wel enig sinds bekend voor, maarja ik ben meestal aardig wasted als ik in de boothill kom....
dus dat maakt indentificeren soms erg moeilijk :p

meeeiuw

W:O:A Metalhead
agresionpower schrieb:
komt me wel enig sinds bekend voor, maarja ik ben meestal aardig wasted als ik in de boothill kom....
dus dat maakt indentificeren soms erg moeilijk :p

heb ik wel eens gemerkt hoor.

maar pfff dit word mijn eerste wacken,ben echt benieuwd heb ook geen idee hoe ik dermoet komen tot nu toe en met wie ik ga,ik heb alleen al vast me kaartje besteld

agresionpower

22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
meeeiuw schrieb:
heb ik wel eens gemerkt hoor.

maar pfff dit word mijn eerste wacken,ben echt benieuwd heb ook geen idee hoe ik dermoet komen tot nu toe en met wie ik ga,ik heb alleen al vast me kaartje besteld

het is niet erg moeilijk om er te komen, meestal kan je wel meeliften met iemand, en anders kan je er met de trein en bus komen.
en ik moet eerlijk zeggen, wacken is HET vetste festival waar ik ooit geweest ben :)
dit word m;n derde keer, en de linu-up is echt vet.