Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.847
8.570
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Quark schrieb:
Veel plezier daar. Doe ze de groeten, ik vertrek vanavond naar Middelkerke aan zee (Belgische kust). Gelukkig dat ik gratis met de trein kan, anders was DAT nog niet eens gelukt.
En is 't gelukt naar AMM te gaan? Dacht dat 't halve NS-net plat lag vanwege sneeuw en weet-ik-al-wat-niet-meer! Mijn god! Wat 'n organisatie bij de NS!!!

:D:D:D

België is beter. Hier reed alles heel normaal vrijdag!!!

:D

Iscariot

W:O:A Metalhead
9 Jan. 2002
2.369
0
61
42
Apeldoorn- Netherlands
surf.to
Jaja, AMM is overleeft. Ik zou vrijdag uit mijn stage naar Arnhem toe gaan om bij vrienden te slapen om de volgende dagen naar AMM en Korpiklaani te gaan. Ging half 6 weg uit Utrecht, was elf uur pas in arnhem terwijl de trein er normaal echt maar een half uur over doet. Dit door verschillende stroomstoringen en ongelukken op het spoor. Mijn vriendin en een vriend hadden meer pech, die kwamen in Zutphen vast te zitten en moesten de nacht doorbrengen bij het leger des heils. Maar die konden met de eerste trein zaterdag alweer naar Arnhem. Bussen reden er niet door de sneeuw. Wel maf aangezien er in Utrecht bijna niks viel en het in Apeldoorn decimeters dik. Onze dakgoot is ook bezweken door de sneeuw:)

Maar AMM was gaaf en Korpiklaani was ook weer feest.

En wat een mooie locatie was het musis sacrum zeg!

En wat ranzig op het einde :D

Winterslaap

22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
ja ..het was weer feest in Arnhem...was erg leuk!!
we zouden eerst vrijdag gaan...maar door t weer ( en laten we de file's niet vergeten...91 km richting Arnhem :eek: ) zijn we zaterdagochtend gegaan...idd erg vreemd...richting Utrecht geen vlokje sneeuw...en eenmaal Utrecht uit werd t steeds witter.. erg mooi hoor..
Maar t was weer leuk...
en idd.. denk niet dat de lui van de Muses t erg leuk hebben gevonden dat t sneeuwde...iig...de mooie vloerbedekking heeft t waarschijnlijk niet erg leuk gevonden.... (t had misschien slimmer geweest om iets over de mooie vloerbedekking te legge :D )

gnoff

W:O:A Metalmaster
9 Juli 2002
33.147
1
83
Mölndal, Sweden
Winterslaap schrieb:
ja ..het was weer feest in Arnhem...was erg leuk!!
we zouden eerst vrijdag gaan...maar door t weer ( en laten we de file's niet vergeten...91 km richting Arnhem :eek: ) zijn we zaterdagochtend gegaan...idd erg vreemd...richting Utrecht geen vlokje sneeuw...en eenmaal Utrecht uit werd t steeds witter.. erg mooi hoor..
Maar t was weer leuk...
en idd.. denk niet dat de lui van de Muses t erg leuk hebben gevonden dat t sneeuwde...iig...de mooie vloerbedekking heeft t waarschijnlijk niet erg leuk gevonden.... (t had misschien slimmer geweest om iets over de mooie vloerbedekking te legge :D )

hey summer, haven't see you around for a while :)

lecker koontje :D

Winterslaap

22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
wordt dit mij vergeven in t Nederlandse forum?? vooruit ik doe t tussen haakjes ( hee ESSZ..everything is ok..little friends trouble..but i can sleep normally :D are you ok?? lekker kontje yourself! :D )