Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.843
8.564
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Iscariot schrieb:
Hoe is het gegaan?
Heeft het wat geholpen?
Ben-de gek!!! Verhofstadt had 't gore lef, nog dezelfde avond naar Toscane te vertrekken om z'n vakantie te vieren!!! (je moet dan wel weten dat 1 en 11 november vrije dagen zijn hier)

Maar we zullen zien volgende week. Anders weer op de 14e een demonstratie, als 't van het ABVV/FGTB afhangt.

Iscariot

W:O:A Metalhead
9 Jan. 2002
2.369
0
61
42
Apeldoorn- Netherlands
surf.to
Quark schrieb:
Ben-de gek!!! Verhofstadt had 't gore lef, nog dezelfde avond naar Toscane te vertrekken om z'n vakantie te vieren!!! (je moet dan wel weten dat 1 en 11 november vrije dagen zijn hier)

Maar we zullen zien volgende week. Anders weer op de 14e een demonstratie, als 't van het ABVV/FGTB afhangt.

Sorry, maar wat is het nut van staken op een officiele vrije dag? :D

maar niet zo gaaf van em om zo te reageren. Krijg je net van die toestanden als hier waar het volk zich niet serieus genomen voelt door de politiek. (Wat ook zo is)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.843
8.564
170
Iscariot schrieb:
Sorry, maar wat is het nut van staken op een officiele vrije dag? :D

maar niet zo gaaf van em om zo te reageren. Krijg je net van die toestanden als hier waar het volk zich niet serieus genomen voelt door de politiek. (Wat ook zo is)
28/10 was geen vrije dag!!! Maar 1/11 wel hier. (de vlicht van Verhofstadt)

Nu ff 'n week afwachten, en anders volgende maandag. (14/11, nee geen vrije dag)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.843
8.564
170
Iscariot schrieb:
aha, vandaar :)
mja... maar ik denk dat er in Belgie andere dingen prioriteit hebben...helaas...
We gaan zien.

Voorlopig hebben regering en Sociale Partners een week "gekocht" en zal 't maandag dus gewoon "werken" zijn. (en voor mij dus 'n cursus)

De evt. "nieuwe" datum is nu 28/11, weerom 'n maandag.

Dus kan ik vrijdag genieten van 'n vrije dag!! :D:D:D (in Brussel met 2 goeie vriendinnen van mij, een uit België, en een Engelse uit Duitsland)

Iscariot

9 Jan. 2002
2.369
0
61
42
Apeldoorn- Netherlands
surf.to
Quark schrieb:
We gaan zien.

Voorlopig hebben regering en Sociale Partners een week "gekocht" en zal 't maandag dus gewoon "werken" zijn. (en voor mij dus 'n cursus)

De evt. "nieuwe" datum is nu 28/11, weerom 'n maandag.

Dus kan ik vrijdag genieten van 'n vrije dag!! :D:D:D (in Brussel met 2 goeie vriendinnen van mij, een uit België, en een Engelse uit Duitsland)

Dat eerste ik niet snap:)

maar goed... veel plezier iig en doe de dames de groeten :)

Iscariot

9 Jan. 2002
2.369
0
61
42
Apeldoorn- Netherlands
surf.to
Over arnhem metal meeting gesproken, tijdschema staat online

Time schedule Small stage Middle stage Main Stage
Doors: 14.00
14.40 - 15.10 Volbeat
15.15 - 15.45 Callenish Circle
15.50 - 16.35 Fluisterwoud Mercenary
16.40 - 17.30 Ensiferum
17.40 - 18.40 Leng Tch'e Enslaved
18.50 - 19.40 Dismember
19.50 - 20.40 Officium Triste Grave
20.50 - 21.50 Candlemass
22.00 - 22.50 Totenmond Thyrfing
23.00 - 00.00 Destruction

Curfew: 00.30

edit: krijg het niet op de juiste plaats, maar jullie begrijpen het vast wel:)