Veel plezier daar. Doe ze de groeten, ik vertrek vanavond naar Middelkerke aan zee (Belgische kust). Gelukkig dat ik gratis met de trein kan, anders was DAT nog niet eens gelukt.
En is 't gelukt naar AMM te gaan? Dacht dat 't halve NS-net plat lag vanwege sneeuw en weet-ik-al-wat-niet-meer! Mijn god! Wat 'n organisatie bij de NS!!!Quark schrieb:Veel plezier daar. Doe ze de groeten, ik vertrek vanavond naar Middelkerke aan zee (Belgische kust). Gelukkig dat ik gratis met de trein kan, anders was DAT nog niet eens gelukt.
Winterslaap schrieb:ja ..het was weer feest in Arnhem...was erg leuk!!
we zouden eerst vrijdag gaan...maar door t weer ( en laten we de file's niet vergeten...91 km richting Arnhem) zijn we zaterdagochtend gegaan...idd erg vreemd...richting Utrecht geen vlokje sneeuw...en eenmaal Utrecht uit werd t steeds witter.. erg mooi hoor..
Maar t was weer leuk...
en idd.. denk niet dat de lui van de Muses t erg leuk hebben gevonden dat t sneeuwde...iig...de mooie vloerbedekking heeft t waarschijnlijk niet erg leuk gevonden.... (t had misschien slimmer geweest om iets over de mooie vloerbedekking te legge)
JaWinterslaap schrieb:wordt dit mij vergeven in t Nederlandse forum??
agresionpower schrieb:voor als de rest het nog niet weet: ik heb ook een lekkere kont hoor![]()
Winterslaap schrieb:la is zien dan![]()
Mêreguh is vrûg genûg!!!agresionpower schrieb:zal kijken of ik der eens een mooie foto van kan maken, maar dat gaat vanaaf nog niet lukken
Quark schrieb:Mêreguh is vrûg genûg!!!
Quark schrieb:
agresionpower schrieb:mja beetje te vroeg als je het mij vraagt
ik ga er pas laat uit.
altijd handig als je 3 dagen weekend hebt en de rest van de week ook maar paar lesuurtjes![]()