sxabbi schrieb:o ja wel is wat aan te doen hoor.
gewoon wachten tot dat het avond wordt![]()
echt.... nou laat het nog maar ff middag..... reden: zie vorige post 
sxabbi schrieb:o ja wel is wat aan te doen hoor.
gewoon wachten tot dat het avond wordt![]()
echt.... nou laat het nog maar ff middag..... reden: zie vorige post 
Nemesiss schrieb:echt.... nou laat het nog maar ff middag..... reden: zie vorige post
![]()
dat had ook gekund... 15 min fietsen.... 5 min naar het park.... en rustiger zonder veel koters....sxabbi schrieb:klikt goed
ik ga zo naar het strand
Nemesiss schrieb:dat had ook gekund... 15 min fietsen.... 5 min naar het park.... en rustiger zonder veel koters....
niets... zit the wachten tot een vriendin me komt ophalensxabbi schrieb:wat houd je dan tegen?
Nemesiss schrieb:niets... zit the wachten tot een vriendin me komt ophalen

aaaahhhhh sorry... je mag ook mee komen???sxabbi schrieb:oke en dan verlaat je mij dus weer![]()

Nemesiss schrieb:aaaahhhhh sorry... je mag ook mee komen???![]()
het is vlak bij het station... dus als je aankomt moet je ff bellen dan kom ik je ophalensxabbi schrieb:dan moet je nog wel wat langer wachten
Nemesiss schrieb:het is vlak bij het station... dus als je aankomt moet je ff bellen dan kom ik je ophalen
morgen is donderdag.... dan kom je toch langs....sxabbi schrieb:A: ik heb je 06 niet
B: ik moet vanavond om 19:30 weer in Den Haag zijn. mijn broertje voert een toneelstuk op
maar morgen heb ik niks te doen
Nemesiss schrieb:morgen is donderdag.... dan kom je toch langs....
dan stuur ik je in een PM wel mijn 06
kijk maar... ik heb net een PM gestuurd met me nummer.... laat ook ff weten hoelaat je ongeveer hier wil zijn enzo...sxabbi schrieb:is goed moet ff met hier thuis overleggen maar stuur ik jou dan vanavond nog wel een PM over.
Nemesiss schrieb:kijk maar... ik heb net een PM gestuurd met me nummer.... laat ook ff weten hoelaat je ongeveer hier wil zijn enzo...