Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Nemesiss schrieb:
Het eerste jaar hadden we een gekke duitser naast ons staan... we kregen al zijn bier.. hij wou niet meer ofzo.. en dankjewel.

hehehe achja de mensen waar we afgelopen jaar naast stonden hadden iets van 1000 liter in fusten mee (en een tab instalatie natuurlijk)

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
beetje laat antwoord maar jah... ipv van 2 uur heen en 2 uur terug 2,5 heen en 3 terug.... was ik niet blij mee... arg :mad:

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.814
8.555
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Moin spammers,

'n Beetje m'n "land" afkraken zie ik? (Graspop)

Ach ja, " Het waren weer die Hollanders!" :D (mag niks zeggen, ben d'r zelf ook een dus....)

Maar gereserveerde camping is tegenwoordig "L" geworden, wel op dezelfde plaats. En daar sta ik dus weer dit jaar met het W:O:A-forum.

Maar om ff op GMM terug komen, je kan die 2 festivals niet vergelijken! Elk land heeft z'n eigen sfeer, en die kan je niet beïnvloeden als klein "Nederlandertje" Maar ik heb net zoveel lol op GMM als op W:O:A.

Und Dienstags fahr' ich los richtung Münster, om met de Münsteraner verder te rijden. (2 busjes)

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Quark schrieb:
Moin spammers,

'n Beetje m'n "land" afkraken zie ik? (Graspop)

Ach ja, " Het waren weer die Hollanders!" :D (mag niks zeggen, ben d'r zelf ook een dus....)

Maar gereserveerde camping is tegenwoordig "L" geworden, wel op dezelfde plaats. En daar sta ik dus weer dit jaar met het W:O:A-forum.

Maar om ff op GMM terug komen, je kan die 2 festivals niet vergelijken! Elk land heeft z'n eigen sfeer, en die kan je niet beïnvloeden als klein "Nederlandertje" Maar ik heb net zoveel lol op GMM als op W:O:A.

Und Dienstags fahr' ich los richtung Münster, om met de Münsteraner verder te rijden. (2 busjes)

uhm over die velden heb je daar toevallig een plattengrondje van???

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Quark schrieb:
Kijk 's in het topic van W:O:A-Forumscamp in Board Meetings! Daar staat een site genoemd, en daarop staat als ik me nie vergis, 'n kaart van de W:O:A-camping.

Ik ben hier even te lui voor. Sorry.

ik ben ook te lui... daarom vraag ik het ook... ach kijk zo wel dan.