Entschuldigung, aber du kannt nur alle 30 Sekunden jemand von den Designern verarschen![]()
Entschuldigung, aber du kannt nur alle 30 Sekunden jemand von den Designern verarschen![]()
Maar je weet nu waar zoeken! En anders wist je 't mss wel niet!Nemesiss schrieb:ik ben ook te lui... daarom vraag ik het ook... ach kijk zo wel dan.
Goh, wat leuk.Nemesiss schrieb:altijd leuk die 30 sec wachttijd....
Ja, dat is ook mogelijk. Alleen weet ik dan dat je niet meer zo'n onschuldig meisje meer bent!!!Nemesiss schrieb:Jah nu weet ik het waarschijnlijk wel te vinden en anders ga ik het onschuldige meisje uithangen en het gewoon nog een keer vragen![]()
Quark schrieb:Goh, wat leuk.
Entschuldigung, aber du kannst nur alle 30 Sekunden Nemesiss einen *SLAP* geben![]()
Quark schrieb:Ja, dat is ook mogelijk. Alleen weet ik dan dat je niet meer zo'n onschuldig meisje meer bent!!!
En daar maak ik dus graag gebruik van![]()
Dan weet ik één ding zeker!Nemesiss schrieb:oh en hoe weet jij dat ik niet een onschuldig meisje ben??? Nouja het zou natuurlijk kunnen dat ik vent van 70 ben, kaal en een gigantische bierpens...![]()
Quark schrieb:Dan weet ik één ding zeker!
Dat je niet onschuldig bent!!!
![]()
Ik kèk nie zo nàuw!!!Nemesiss schrieb:ok jij hebt gewonnen... ben misschien niet onschuldig maar ik ben wel een meisje![]()
Quark schrieb:Ik kèk nie zo nàuw!!!![]()
xantiashome.de.vuNemesiss schrieb:uhm over die velden heb je daar toevallig een plattegrondje van???
armet swien! Jogend vorbij, hej? Ik decht nor Englaender, Italianos ond Afrikaans send os tumb to trouwen sijk under 35?Quark schrieb:Ik kèk nie zo nàuw!!!
Ausserdem, ik ben getrouwd!!!![]()
Ik ben al 35!!!TALKHEAVY schrieb:armet swien! Jogend vorbij, hej? Ik decht nor Englaender, Italianos ond Afrikaans send os tumb to trouwen sijk under 35?