Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.804
7.654
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Vraagje aan de Fortarock-gangers:

't Festival is toch één dag? Hoe doen jullie dat evt. met overnachting? Camping ofzo? Of toch gewoon terug naar huis? (met het blik dat ik niet heb)

Ik denk er over om er naartoe te gaan. Maar ik heb al de garantie niet naar huis te kunnen 's avonds. (als ik tot Antwerpen kom is dat mooi, maar ik vrees al niet verder te kunnen dan Dukenburg.)

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland

't Festival is toch één dag? Hoe doen jullie dat evt. met overnachting? Camping ofzo? Of toch gewoon terug naar huis? (met het blik dat ik niet heb)

Ik denk er over om er naartoe te gaan. Maar ik heb al de garantie niet naar huis te kunnen 's avonds. (als ik tot Antwerpen kom is dat mooi, maar ik vrees al niet verder te kunnen dan Dukenburg.)

Ik weet van vrienden die vorig jaar heen zijn gegaan dat ze allemaal weer terug naar huis toe zijn gegaan. Dus helaas, maar er zijn vast goedkope hotelletjes in de buurt toch?

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.804
7.654
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Ik weet van vrienden die vorig jaar heen zijn gegaan dat ze allemaal weer terug naar huis toe zijn gegaan. Dus helaas, maar er zijn vast goedkope hotelletjes in de buurt toch?

't Zal.

Probleem is, ik ken heel Nijmegen niet!
Ja, Plein 1944 kan ik wel vinden, maar dan houdt 't ook op. En ik voel er weinig voor naar Grave te gaan, als korstbijzijnde plaats die ik redelijk ken. (ook al is dat van meer dan 30 jaar geleden)

Dan maar rondkijken.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.386
589
160
38
Almere, Holland

de 2 keer dat ik ben geweest de afgelopen 4 jaar ben ik telkens naar huis gegaan, ik had een bob.
maar tis idd 1 dag.