Nederlandstalig forum

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Klaaz

Newbie
13 Sep. 2013
14
0
46
Klein vraagje

Hey guys,

Ik lees dat velen hun tickets inmiddels al hebben ontvangen, ik echter nog niet. Moet ik me al druk gaan maken of ben ik niet de enige en komt dit vaker voor? In 2012 ontving ik ze vrij snel maar heb toen ook veel later besteld.
 

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.360
577
160
38
Almere, Holland
Hey guys,

Ik lees dat velen hun tickets inmiddels al hebben ontvangen, ik echter nog niet. Moet ik me al druk gaan maken of ben ik niet de enige en komt dit vaker voor? In 2012 ontving ik ze vrij snel maar heb toen ook veel later besteld.

mijn vrienden hebben hem zo ver ik weet ook nog niet ontvangen.
Ligt er beetje aan wanneer je hem besteld hebt denk ik.
 

Klaaz

Newbie
13 Sep. 2013
14
0
46
mijn vrienden hebben hem zo ver ik weet ook nog niet ontvangen.
Ligt er beetje aan wanneer je hem besteld hebt denk ik.


Ah, ok. 5/8 heb ik mijn tickets besteld maar ik neem aan dat ik dan nog even geduld moet hebben. Op metaltix staan ze al een tijdje op "sent" dus ik begon me lichtelijk zorgen te maken. Dank voor uw reactie.

Mochten ze onderweg ergens zoek geraakt zijn, heb je dan enige poot om op te staan? Nu de tickets persoonlijker zijn geworden lijkt me dit een minder groot probleem dan het voorheen geweest zou zijn?
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.937
6.679
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Ah, ok. 5/8 heb ik mijn tickets besteld maar ik neem aan dat ik dan nog even geduld moet hebben. Op metaltix staan ze al een tijdje op "sent" dus ik begon me lichtelijk zorgen te maken. Dank voor uw reactie.

Mochten ze onderweg ergens zoek geraakt zijn, heb je dan enige poot om op te staan? Nu de tickets persoonlijker zijn geworden lijkt me dit een minder groot probleem dan het voorheen geweest zou zijn?

Je kan dan in alle rust een duplicaat aanvragen. Gezien de kaarten gepersonaliseerd zijn, en gelinkt aan een nummer, kunnen de oude geblokkeerd worden, en krijg je dus een nieuwe. (kost helaas wel €15)

Maar ik zou me geen zorgen maken. Behalve als je ze op 26 april nog niet hebt. :ugly:
 

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.360
577
160
38
Almere, Holland
Je kan dan in alle rust een duplicaat aanvragen. Gezien de kaarten gepersonaliseerd zijn, en gelinkt aan een nummer, kunnen de oude geblokkeerd worden, en krijg je dus een nieuwe. (kost helaas wel €15)

Maar ik zou me geen zorgen maken. Behalve als je ze op 26 april nog niet hebt. :ugly:

gaan ze dat bedrag ook rekenen als de kaartjes niet aankomen? Dan lijkt het mij nog altijd hun verantwoordelijkheid...