Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.386
589
160
38
Almere, Holland
Effe iets héél anders.

Op 2 februari is er de Winter-Dong. (Essen Duitsland)

Zijn er vrijwilligers die daar heen willen gaan?

395132_515342895156966_1114175371_n.jpg

Ik kan één persoon met de trein meenemen (vanaf óf Venlo, óf Keulen Hbf)

lijkt me leuk maar moet kijken of het haalbaar is voor mij. daarnaast vraag ik me af of het voor mij niet goedkoper is om rechtstreeks naar essen te gaan, gezien een kaartje naar venlo ook niet goedkoop is.

Ik ga er eens over denken.

Metallerjim

W:O:A Metalhead
6 Feb. 2003
4.840
5.131
108
Wilhelmshaven, früher Leverkusen
De Nederlandse Quark wilt zijn caravan comfortabel te verwarmen - en het is ontploft. De politie meldde zondag Quark ongeluk tot tijd, maar was net niet in de trailer.

Quark had zich op de verwarming en de auto laat dan kort daarna. Een paar minuten later kwam de explosie, waarschijnlijk veroorzaakt door een gaslek. De oorzaak is nog niet bekend, aldus de politie. Quark voorzorgsmaatregelen zijn genomen naar een ziekenhuis.