Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

jananjum

Newbie
15 Juni 2011
2
0
46
Wacken kaartje

Beste Wacken gangers,

Eindelijk kom ik hier een Nederlands forum tegen.

Zelf heb ik al een Wacken kaartje voor 2011, maar voor mijn vriendin zoek ik nog een drie-dagen kaart.

Wie kan me helpen??? Of weet iemand die een wacken kaart teveel heeft?

Alvast bedankt!!!!

Jan

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.735
8.040
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Beste Wacken gangers,

Zelf heb ik al een Wacken kaartje voor 2011, maar voor mijn vriendin zoek ik nog een drie-dagen kaart.

Alvast bedankt!!!!

Jan

En dat voor iemand die in HH woont! :D

Ik heb 't geen, ga dit jaar niet. Voor mij alleen Hörnerfest (volgende week/weeknd) en Dong Open Air

PS. Er zijn geen dagkaarten meer. 't Is alles of niks. ;)

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.390
592
160
39
Almere, Holland
Beste Wacken gangers,

Alvast bedankt!!!!

Jan

mocht ik wat tegen komen dan laat ik het weten, maar ik vrees niet dat ik je verder kan helpen.
Maar check ook ebay, daar kan je vaak kort voor dat het begint kaartjes voor bodem prijzen vinden is mij verteld (door mensen die ze ook voor die bodem prijzen gekocht hebben)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.735
8.040
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
mocht ik wat tegen komen dan laat ik het weten, maar ik vrees niet dat ik je verder kan helpen.
Maar check ook ebay, daar kan je vaak kort voor dat het begint kaartjes voor bodem prijzen vinden is mij verteld (door mensen die ze ook voor die bodem prijzen gekocht hebben)

Klopt.

En als dat niet werkt, gewoon gaan. Misschien lopen ze nog op straat te venten ermee. Man weiss ja nie.

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
*blikt vlug*

Nee, ja, ok. Kan ik mee leven. :D
:D:D:D:D ikke ook... pas als ze me niet meer gaan geloven ga ik denk ik mijn leeftijd een beetje opschroeven :p

ja zo'n spelletje dat je elk vakje een keer moet raken ofzo.
Ja er begint iets vaags boven te komen... :eek:

Tactics? Alles van 20 t/m 10 3x raken en de bull?
Of achtervolgen. Gooien wat de laatste heeft gegooid. (wat ook knap lastig is, might I add.
Er zijn verschillende versies, en ik heb een tijdje in een dartteam gezeten. Dus voor mij is het iniedergeval iets makkelijker dan iemand die nooit dart :D

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Beste Wacken gangers,

Alvast bedankt!!!!

Jan

Ik zit met het zelfde probleem... geen geld en toen was het uiterverkocht... Ik moet dus ook nog een kaartje hebben. :(