toen gingen we ook nog darten geloof ik haha.
is wel lang geleden![]()
jah ruim 5 jaar... hebben we ook gedart? dat kan ik me niet meer herinneren...
toen gingen we ook nog darten geloof ik haha.
is wel lang geleden![]()
nouja zo oud ben je nou ook weer niet![]()
Nee, ben 2 jaar ziek geweest. Ben d'r nu 39, maar ik had allang 41 moeten geweest zijn!![]()
Ik zeg al 8 jaar dat ik 21 word...![]()
Beste Wacken gangers,
Eindelijk kom ik hier een Nederlands forum tegen.
Zelf heb ik al een Wacken kaartje voor 2011, maar voor mijn vriendin zoek ik nog een drie-dagen kaart.
Wie kan me helpen??? Of weet iemand die een wacken kaart teveel heeft?
Alvast bedankt!!!!
Jan
jah ruim 5 jaar... hebben we ook gedart? dat kan ik me niet meer herinneren...
Beste Wacken gangers,
Zelf heb ik al een Wacken kaartje voor 2011, maar voor mijn vriendin zoek ik nog een drie-dagen kaart.
Alvast bedankt!!!!
Jan
mocht ik wat tegen komen dan laat ik het weten, maar ik vrees niet dat ik je verder kan helpen.
Maar check ook ebay, daar kan je vaak kort voor dat het begint kaartjes voor bodem prijzen vinden is mij verteld (door mensen die ze ook voor die bodem prijzen gekocht hebben)
ja zo'n spelletje dat je elk vakje een keer moet raken ofzo.
*blikt vlug*
Nee, ja, ok. Kan ik mee leven.![]()
Ja er begint iets vaags boven te komen...ja zo'n spelletje dat je elk vakje een keer moet raken ofzo.
Er zijn verschillende versies, en ik heb een tijdje in een dartteam gezeten. Dus voor mij is het iniedergeval iets makkelijker dan iemand die nooit dartTactics? Alles van 20 t/m 10 3x raken en de bull?
Of achtervolgen. Gooien wat de laatste heeft gegooid. (wat ook knap lastig is, might I add.
Beste Wacken gangers,
Alvast bedankt!!!!
Jan
Ja er begint iets vaags boven te komen...![]()