hallooooo iemand die zich mij nog herinnert???
Jazeker!
Je leeft nog!!! 't Is 'n wonder!
En, weet jij nog wie ik ben????
Het is inderdaad een wonderJazeker!
Je leeft nog!!! 't Is 'n wonder!
En, weet jij nog wie ik ben????
Het is inderdaad een wonder
Uiteraard weet ik nog wie jij bent. En hoe gaat het met je lieftallige wederhelft?
En als ik het goed herinner had je ook nog een dochter toch?
Haha inderdaad. Toen zat ik nog op het hbo.maar natuurlijk!
ik geloof zelfs dat wij ooit nog een biertje in hilversum gedaan hebben.
Haha inderdaad. Toen zat ik nog op het hbo.
Goh... Volgens mij is iemand bezig geweest 3e op komst... SpannendMijn wederhelft maakt 't ook goed. Ben wel verhuisd van Neerpelt naar Charleroi (Wallonië, Franstalig België dus) en inderdaad ik heb 'n dochter, maar ook 'n zoon. 't Zijn er ondertussen 2 en de 3e is op komst. (eind juli/begin augustus)
Zou wel grappig zijn als je hem straal voorbij looptTegenwoordig loopt hij onherkenbaar rond in het polderdorp Almere. Z'n haar is d'r af, en z'n baard is-ie ook al kwijt. (voor 'n groot deel dan)
Ik ben benieuwd of ik hem in Duisburg zal herkennen als we naar Dong (Open Air) gaan.
Ach, 'k had niks te doen en dus....Goh... Volgens mij is iemand bezig geweest 3e op komst... Spannend
Wel heel fijn om te horen dat het goed met jullie gaat.
Zou wel grappig zijn als je hem straal voorbij loopt
Jah dat kan ik me ook nog wel herinneren... Duurt ff maar ik weet het allemaal nog wel.Ach, 'k had niks te doen en dus....
Dat zou niet de eerste keer zijn voor mij. Zo'n held ben ik niet met kijken!
Niks aan veranderd, heb hoogstens 'n nieuw montuur, wel met de 'oude' glazen erin. Wel beginnende staar. Maar voorlopig nog geen last van.Jah dat kan ik me ook nog wel herinneren... Duurt ff maar ik weet het allemaal nog wel.
Ze zeggen toch dat er meer baby's worden geboren 9maanden na een blackout... Veel blackouts daar in belgie???
Ojeej dat van de staar klinkt niet goed. Hopelijk vinden ze er snel iets tegen.Niks aan veranderd, heb hoogstens 'n nieuw montuur, wel met de 'oude' glazen erin. Wel beginnende staar. Maar voorlopig nog geen last van.
Toch nog genoeg micro-blackouts... baby Quark nummer 3 komt eraan... En dat vereist toch wel wat oefening... HahahaNee, dat niet. Eandis (=netbeheerder) is wat dat betreft betrouwbaar. Af en toe 'n micro-black out, en dan weer 'n modem aan gort. Speaking of which, ik moet nog steeds naar Belgacom om 'n nieuw modem op te halen. Is al ff geleden.
Geen keus. Anders té licht. Maar soms laat ik 'm ook gewoon af. Hangt van 't licht af.Ojeej dat van de staar klinkt niet goed. Hopelijk vinden ze er snel iets tegen.
Ik doe ook aan glazen recyclen hoor... Alleen ik heb bijna nooit me bril op altijd lenzen.
Toch nog genoeg micro-blackouts... baby Quark nummer 3 komt eraan... En dat vereist toch wel wat oefening... Hahaha
Haha inderdaad. Toen zat ik nog op het hbo.
Geen keus. Anders té licht. Maar soms laat ik 'm ook gewoon af. Hangt van 't licht af.
Ge ziet da'k 't nog kan!