Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.535
7.955
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Het is inderdaad een wonder :)

Uiteraard weet ik nog wie jij bent. En hoe gaat het met je lieftallige wederhelft?
En als ik het goed herinner had je ook nog een dochter toch?

Mijn wederhelft maakt 't ook goed. Ben wel verhuisd van Neerpelt naar Charleroi (Wallonië, Franstalig België dus) en inderdaad ik heb 'n dochter, maar ook 'n zoon. 't Zijn er ondertussen 2 en de 3e is op komst. (eind juli/begin augustus)

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Mijn wederhelft maakt 't ook goed. Ben wel verhuisd van Neerpelt naar Charleroi (Wallonië, Franstalig België dus) en inderdaad ik heb 'n dochter, maar ook 'n zoon. 't Zijn er ondertussen 2 en de 3e is op komst. (eind juli/begin augustus)
Goh... Volgens mij is iemand bezig geweest :p 3e op komst... Spannend
Wel heel fijn om te horen dat het goed met jullie gaat.

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Ach, 'k had niks te doen en dus....

:D:D:D

Dat zou niet de eerste keer zijn voor mij. Zo'n held ben ik niet met kijken! :D
Jah dat kan ik me ook nog wel herinneren... Duurt ff maar ik weet het allemaal nog wel. :)

Ze zeggen toch dat er meer baby's worden geboren 9maanden na een blackout... Veel blackouts daar in belgie??? :p

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.535
7.955
170
Jah dat kan ik me ook nog wel herinneren... Duurt ff maar ik weet het allemaal nog wel. :)
Niks aan veranderd, heb hoogstens 'n nieuw montuur, wel met de 'oude' glazen erin. Wel beginnende staar. :( Maar voorlopig nog geen last van.
Ze zeggen toch dat er meer baby's worden geboren 9maanden na een blackout... Veel blackouts daar in belgie??? :p

Nee, dat niet. Eandis (=netbeheerder) is wat dat betreft betrouwbaar. Af en toe 'n micro-black out, en dan weer 'n modem aan gort. Speaking of which, ik moet nog steeds naar Belgacom om 'n nieuw modem op te halen. Is al ff geleden.

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Niks aan veranderd, heb hoogstens 'n nieuw montuur, wel met de 'oude' glazen erin. Wel beginnende staar. :( Maar voorlopig nog geen last van.
Ojeej dat van de staar klinkt niet goed. Hopelijk vinden ze er snel iets tegen.
Ik doe ook aan glazen recyclen hoor... Alleen ik heb bijna nooit me bril op altijd lenzen.

Nee, dat niet. Eandis (=netbeheerder) is wat dat betreft betrouwbaar. Af en toe 'n micro-black out, en dan weer 'n modem aan gort. Speaking of which, ik moet nog steeds naar Belgacom om 'n nieuw modem op te halen. Is al ff geleden.
Toch nog genoeg micro-blackouts... baby Quark nummer 3 komt eraan... En dat vereist toch wel wat oefening... Hahaha :p

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.535
7.955
170
Ojeej dat van de staar klinkt niet goed. Hopelijk vinden ze er snel iets tegen.
Ik doe ook aan glazen recyclen hoor... Alleen ik heb bijna nooit me bril op altijd lenzen.
Geen keus. Anders té licht. Maar soms laat ik 'm ook gewoon af. Hangt van 't licht af.

Toch nog genoeg micro-blackouts... baby Quark nummer 3 komt eraan... En dat vereist toch wel wat oefening... Hahaha :p

Ge ziet da'k 't nog kan! :D