Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

stratovana

Newbie
30 Juli 2006
8
0
46
Wacken ticket gezocht!

Tijd geleden dat ik hier op het forum ben geweest. Zeker meer dan een jaar geleden. Was m'n wachtwoord kwijt.
Ik ben dringend op zoek naar 1 Wacken ticket (tegen kostprijs).

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.535
7.955
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
en wederom ben ik aanwezig voor geluid op de WET stage, ik zal waarschijnlijk weer gratis Belgisch bier aanbieden aan de forum leden die me komen bezoeken.. vorig jaar was het er maar eentje die eraan dacht denk ik ;)

Ik om precies te zijn. (Samen met mijn vrouw)
Maar dit jaar zal ik er niet bij zijn. Ik heb andere plannen. (Daarbij moet de natuur wel 'n handje helpen ;))

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.535
7.955
170
soms kom je wel eens leuke dingen tegen op je werk...

"Hierbij mijn ondergetekende opzegging. "

ah, wat schattig deze hele opzegging is ondergetekend. :D

Tja... Sommige Menschen...

mogen terug naar school om hun Nederlands te oefenen. Een brief ONDERTEKEN je maar je TEKENT hem niet ONDER! (scheidbaar of onscheidbaar werkwoord)

Maar... het is wel: "Ik, onderGEtekende, verklaar....."

Oh, wat is Nederlands makkelijk! :)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.535
7.955
170
Ik krijg elke keer van die flippo's aan de lijn hier. Als die mij beginnen te vragen naar 't een of 't ander, om weer wat te kunnen snaaien (€'s) of verkopen, dan roep ik ineens "artikel 40" in. Wat staan die dan soms te kijken...

En daar ik de 'klant' ben/word, MOETEN ze mij in MIJN taal antwoorden.
Einde gesprek.