Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Gash

W:O:A Metalhead
26 Sep. 2006
2.191
1
63
Gelderland
www.last.fm
Precies!
'n Maat van mij (uit Best) kreeg 'n boete van ƒ50 omdat hij "GODVERDOMME" zei.
En betalen dus... (Was tégen de APV ter plaatse)

Hmm.. misschien moet ik dan maar niet gaan, 't zal best eens een duur geintje kunnen worden. Soms zeg ik dat woord gewoon zonder er bij na te denken.

Laffe gristenen :mad: Soms word ik zo moe van die mensen..

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.540
7.957
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Hmm.. misschien moet ik dan maar niet gaan, 't zal best eens een duur geintje kunnen worden. Soms zeg ik dat woord gewoon zonder er bij na te denken.

Laffe gristenen :mad: Soms word ik zo moe van die mensen..

Ik ook.
De laatste keer (vorig jaar dus) heb ik daarom LUID in Rijssen station het raampje opengedaan en GODVERDOMME geroepen.
Gezien er toch niet veel volk op de trein was....

:D:D:D

(wel de Intercity van Enschede naar Utrecht natuurlijik, niet de L-trein.)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.540
7.957
170
Is met een open fles drank rondlopen niet in het hele land verboden dan? Nooit geweten dat dat een APV was :eek:

Nu wil ik weten waar ik in het openbaar mijn bier kan drinken zonder een boete te krijgen! :p

In elk geval niet in Best.
Maar heeft pas 'n stuk over in de Metro gestaan. (wel ff geleden)
Even wel 't onderscheid maken tussen alcohol (wat consequenties kan hebben voor jezelf én omgeving) en vloeken. (wat op zichzelf géén consequenties kan hebben voor jezelf, en enkel 'maar' beledigend kan zijn voor je omgeving, je gaat er niet van dood, wil ik zeggen)

Gash

W:O:A Metalhead
26 Sep. 2006
2.191
1
63
Gelderland
www.last.fm
In elk geval niet in Best.
Maar heeft pas 'n stuk over in de Metro gestaan. (wel ff geleden)
Even wel 't onderscheid maken tussen alcohol (wat consequenties kan hebben voor jezelf én omgeving) en vloeken. (wat op zichzelf géén consequenties kan hebben voor jezelf, en enkel 'maar' beledigend kan zijn voor je omgeving, je gaat er niet van dood, wil ik zeggen)

Klopt, maar openbaar dronkenschap is wel overal in NL verboden. Het is puur dat je op sommige plekken €60 boete krijgt als je rustig een pilsje drinkt in het park op een mooie zomerdag, en daar baal ik gewoon van :(

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.540
7.957
170
Of je gaat naar België, waar je nog rustig op straat van je pint mag genieten. Zélfs in de auto, maar niet als bestuurder. (Passagiers wel dus)
Waar bier gewoon uit automaten wordt verkocht (mits SIS-kaart, dus niet voor 'buitenlanders')