Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.540
7.957
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
liften eh :)

't is een zondagshow in baroeg, dus die zijn altijd zeer vroeg gedaan, tijd genoeg om nog een trein terug te nemen.

geen id of er nog plek is in de bus, anders kan je wel mee terug naar antwerpen rijden en daar een trein nemen naar huis..

De laatste trein is om kwart na 10.
Niet dus.

Bovendien, ook ík heb Dong achter m'n kiezen.

Nee.... ik blijf wel thuis.

Gash

W:O:A Metalhead
26 Sep. 2006
2.191
1
63
Gelderland
www.last.fm
+3

En m'n rug vond het niet leuk meer gisteren. AUWA!!!! :(

Maar ik heb mij prima vermaakt. Alleen die uitnodiging naar Rotterdam lonkte echt niet. Ik had dat niet meer overleefd.

Ik ook niet.. in de trein viel ik telkens in slaap, haha. Vooral op het stuk van Münster naar Enschede voelde ik me alsof ik door de trein was overreden, in plaats van dat ik er gewoon in zat :p

Net als vanochtend dus eigenlijk, toen jullie het nodig vonden om zo achterlijk vroeg te vertrekken :o :p

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.390
592
160
39
Almere, Holland
Ik ook niet.. in de trein viel ik telkens in slaap, haha. Vooral op het stuk van Münster naar Enschede voelde ik me alsof ik door de trein was overreden, in plaats van dat ik er gewoon in zat :p

Net als vanochtend dus eigenlijk, toen jullie het nodig vonden om zo achterlijk vroeg te vertrekken :o :p

haha, ik ben ook even in slaap gevallen.
tot aan eindhoven bleef ik wel wakker, want Q die praat altijd wel door, die heeft genoeg stof :D
maar ondanks dat het een langer rit terug was (voornamelijk door overstappen) vond ik het toch niet onaangenaam ofzo.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.540
7.957
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Nu kan ik van een week 'rust' genieten.
Maandag over 'n week begint 't écht voor mij.
Pakken, Chris afhalen (Zaventem) en dan dinsdag weg uit dit land, een drielandentour doen.

O ja, lachen van Holly. "We passed through 3 countries?" :D:D:D:D:D