Lady_Wolf
W:O:A Metalmaster
het neigt zo walgelijk sterk naar 1933
economische crisis
"charismatische" politicus
1 groep mensen als zondebok
economische crisis
economische crisis
economische crisis
vlaams blok heeft gelukkig wel wat verloren, maar ik geloof dat de partijen die gewonnen hebben niet veel beter zijn...
ach, stemmen doe ik wel, maar dan stem ik toch blanco. ik vind het absurt dat ik op een partij stenm die bepaalde standpunten heeft, word de partij gekozen gaan ze onderhandelen en hun standpunten bijstellen. waar stem je dan op vraag ik mezelf af.
hmz, even semi-on-topic (zie eerste post), gaan er nog mensen vanuit provincie utrecht naar wacken met de auto, hebben deze een plekje vrij en willen dezen mee doen met ons tentenkamp?
wij zijn met 25 man, maar hebben wat extra vervoer nodig enzo
dan ontvang ik graag een PMmetje
Jammer, ik heb mijn trein geboekt.
Ik zal de groeten doen als ik langs Utrecht kom, onderweg naar Amersfoort die dag. (dinsdag 28/07)
hmz, heb zelf 3jaar geleden een keer de trein genomen, de budgettour. Heb toen 4x moeten overstappen, vanaf hamburg een gammel dieseltreintje die zo vol zat dat er een deur afbrak en mensen naar buiten pleurden...
veel succes
wij gaan maandag al met de auto. hopen maandagavond al een mooi oranje tentenkamp te hebben staan
ik ging vroeg altijd op zondag...
maarja dit jaar dus niet..
iig.. vorig jaar met de trein geen enkel probleem gehad.
wij waren op woensdag toen, gekkenhuis
je hebt echt een te lange signature ....
mja alleen omdat hij afgekapt word... anders was hij nog langer.
...... zucht
tsja voordat je gaat klagen.. krijg eerst een leven op dit forum dan snap je het.. het zijn namelijk allemaal verwijzingen naar gesprekken op dit forum