Nederlandstalig forum

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.937
6.679
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
het neigt zo walgelijk sterk naar 1933

economische crisis
"charismatische" politicus
1 groep mensen als zondebok

vlaams blok heeft gelukkig wel wat verloren, maar ik geloof dat de partijen die gewonnen hebben niet veel beter zijn...

Precies. Hier zijn het gewoon de Franstaligen. (grootste onzin ter wereld! :mad: )
En dus zijn het (semi-fascistische, excusez le mot) Nieuw-Flammingante Alliantie, met de Christenfreaks, Dictatoriale en Flaminganten die gewonnen hebben.
Ik overweeg te verkassen, naar het zuiden. (neen, géén emigratie, of terugkeer, never!)

En de mogelijkheid is er voor ons, alleen is Eindhoven nog zo verdomd ver!

Edit Piaf zegt: Officieel bestaat het Flammingant Blok niet meer, maar moet je zeggen "Vlaams Belang". Het blok is een criminele organisatie, en dus verboden.
 

Angelos

W:O:A Metalhead
29 Juli 2006
107
0
61
35
Sint-Oedenrode (Holland)
www.puppypuke.com
ach, stemmen doe ik wel, maar dan stem ik toch blanco. ik vind het absurt dat ik op een partij stenm die bepaalde standpunten heeft, word de partij gekozen gaan ze onderhandelen en hun standpunten bijstellen. waar stem je dan op vraag ik mezelf af.
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.937
6.679
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
ach, stemmen doe ik wel, maar dan stem ik toch blanco. ik vind het absurt dat ik op een partij stenm die bepaalde standpunten heeft, word de partij gekozen gaan ze onderhandelen en hun standpunten bijstellen. waar stem je dan op vraag ik mezelf af.

Jij hebt die keus (net als ik en de anderen hier)
Maar in België is stemPLICHT! Daar MOET je stemmen!
 

dekar

Newbie
30 Aug. 2006
12
0
46
Utrecht
schraleanus.nl
hmz, even semi-on-topic (zie eerste post), gaan er nog mensen vanuit provincie utrecht naar wacken met de auto, hebben deze een plekje vrij en willen dezen mee doen met ons tentenkamp?

wij zijn met 25 man, maar hebben wat extra vervoer nodig enzo
dan ontvang ik graag een PMmetje:p
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.937
6.679
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
hmz, even semi-on-topic (zie eerste post), gaan er nog mensen vanuit provincie utrecht naar wacken met de auto, hebben deze een plekje vrij en willen dezen mee doen met ons tentenkamp?

wij zijn met 25 man, maar hebben wat extra vervoer nodig enzo
dan ontvang ik graag een PMmetje:p

Jammer, ik heb mijn trein geboekt.
Ik zal de groeten doen als ik langs Utrecht kom, onderweg naar Amersfoort die dag. (dinsdag 28/07) :D
 

dekar

Newbie
30 Aug. 2006
12
0
46
Utrecht
schraleanus.nl
Jammer, ik heb mijn trein geboekt.
Ik zal de groeten doen als ik langs Utrecht kom, onderweg naar Amersfoort die dag. (dinsdag 28/07) :D

hmz, heb zelf 3jaar geleden een keer de trein genomen, de budgettour. Heb toen 4x moeten overstappen, vanaf hamburg een gammel dieseltreintje die zo vol zat dat er een deur afbrak en mensen naar buiten pleurden...

veel succes :rolleyes:

wij gaan maandag al met de auto. hopen maandagavond al een mooi oranje tentenkamp te hebben staan :cool:
 

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.360
577
160
38
Almere, Holland
hmz, heb zelf 3jaar geleden een keer de trein genomen, de budgettour. Heb toen 4x moeten overstappen, vanaf hamburg een gammel dieseltreintje die zo vol zat dat er een deur afbrak en mensen naar buiten pleurden...

veel succes :rolleyes:

wij gaan maandag al met de auto. hopen maandagavond al een mooi oranje tentenkamp te hebben staan :cool:

ik ging vroeg altijd op zondag...
maarja dit jaar dus niet..
iig.. vorig jaar met de trein geen enkel probleem gehad.