Nederlandstalig forum

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.937
6.679
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Zeg, daaro, wat hoort ik nou?

Heb die krotekoker van een Wilders het dan toch gedaan?

En nu serieus, die man is een gevaar voor de (Nederlandse) mensheid, en toch loopt hij nog gewoon los rond? En kan hij zijn ding doen?

En 't ergste... 10% die hem steunt (als 't al niet meer is :rolleyes: )

Ik heb in elk geval TEGEN hem gestemd.
 

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
38
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
Zeg, daaro, wat hoort ik nou?

Heb die krotekoker van een Wilders het dan toch gedaan?

En nu serieus, die man is een gevaar voor de (Nederlandse) mensheid, en toch loopt hij nog gewoon los rond? En kan hij zijn ding doen?

En 't ergste... 10% die hem steunt (als 't al niet meer is :rolleyes: )

Ik heb in elk geval TEGEN hem gestemd.

Wilders heeft niks gedaan, het zijn de kiezers die het gedaan hebben...

ik wacht op een milieu-fascist die zichzelf opoffert voor het hogere doel
 

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.360
577
160
38
Almere, Holland
15%....


grote schande natuurlijk.
maarja als de andere partijen zeggen dat zijn analyse klopt en vervolgens vlut oplossingen hebben dan krijg je dit soort dingen.

laten we eerst maar eens beginnen met te zeggen waar het op staat.

de analyse van wilders klopt van geen kant!
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.937
6.679
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
15%....


grote schande natuurlijk.
maarja als de andere partijen zeggen dat zijn analyse klopt en vervolgens vlut oplossingen hebben dan krijg je dit soort dingen.

laten we eerst maar eens beginnen met te zeggen waar het op staat.

de analyse van wilders klopt van geen kant!

*onderschrijf*

Voor de rest, 't is Europa. En daar zitten ze met 4 nergens. (ze willen géén fractie dus...)

Straks vindt hij Dewinter nog. Dan wordt 't wel gevaarlijker.
 

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.360
577
160
38
Almere, Holland
Ze zijn al 's samen geweest. (Antwerpen)
En vergeet ook LePenn niet. (Front National)
Die zou nl. in eerste aanleg voorzitter worden van het Euro-parlement, wegens de oudste.
Dat is voorkomen. (Gelukkig)

mja wilders en front national gaan niet samen... wilders gaat om met extreem rechtse israelische parlementariers... dat gaat niet samen met de gedachte van FN over bijvoorbeeld de holocaust.
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.937
6.679
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
mja wilders en front national gaan niet samen... wilders gaat om met extreem rechtse israelische parlementariers... dat gaat niet samen met de gedachte van FN over bijvoorbeeld de holocaust.

Dát wist ik dan weer niet.
Neemt niet weg dat Israel in Europa geen zak te zeggen heeft, is nl. Afrika. En dus moeten ze maar daar in de AU gaan mekkeren.

Enfin soit, hoe 't ook zij, Wilders mogen ze van mij aan de hoogste boom knopen. Liefst nog gisteren als vandaag, maar morgen is ook goed.