Nederlandstalig forum

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Neilpeart1

Member
11 Mai 2009
71
0
51
Wat een drama hier... er komt ook gewoon helemaal niemand :{

Het wordt trouwens hoog tijd dat ze de Running Order eens online gooien met nog een paar goede bands....
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.907
6.674
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Wat een drama hier... er komt ook gewoon helemaal niemand :{

Het wordt trouwens hoog tijd dat ze de Running Order eens online gooien met nog een paar goede bands....

Ik kan je uit betrouwbare bron vermelden dat dat nog niet gebeurt!
(of dat dat gaat gebeuren)

Bovendien, wat heeft 't voor nut? De "gaten" blijven dan toch open, er zal gewoon TBA staan. En ten 2e, we zitten nog maar in MEI! (jawel, de 22e, maar toch....)

Een streepje geduld zal wonderen doen.

PS. ik weet net zoveel als jij m.b.t. de RO, ik lees alleen wat meer ;)
 

Neilpeart1

Member
11 Mai 2009
71
0
51
Als ik me niet vergis was vorig jaar de Running Order al veel en veel eerder bekend gemaakt....

Maar op zich maakt het mij ook niet zo heel veel uit.
Maar ik leef zelf in het muziek wereldje en weet wat een gedoe er aan vooraf gaat wanneer bands moeten worden ingehuurd, met de labels etc.
Je zou denken dat als er afspraken zijn gemaakt met bands die Wacken waardig zijn dat nu toch al wel vast zou moeten staan.
Grote namen worden over het algemeen echt niet enkel weken van tevoren geboekt...
 

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
38
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
Als ik me niet vergis was vorig jaar de Running Order al veel en veel eerder bekend gemaakt....

Maar op zich maakt het mij ook niet zo heel veel uit.
Maar ik leef zelf in het muziek wereldje en weet wat een gedoe er aan vooraf gaat wanneer bands moeten worden ingehuurd, met de labels etc.
Je zou denken dat als er afspraken zijn gemaakt met bands die Wacken waardig zijn dat nu toch al wel vast zou moeten staan.
Grote namen worden over het algemeen echt niet enkel weken van tevoren geboekt...

ik had vorig jaar een running order die ik op woensdag had geprint en die verschilde van de running order van maandag.