Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.
Zo, ik meld me weer terug op het forum. :) Was een tijdje afwezig en daardoor is het forum bij me in vergetelheid geraakt. Maar Quark heeft me onlangs gebeld en weer "wakker gemaakt".

Ik heb me net voor het forum-camp ingeschreven. Gaat er - behalve Quark - nog iemand van jullie mee?

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.390
592
160
39
Almere, Holland
Zo, ik meld me weer terug op het forum. :) Was een tijdje afwezig en daardoor is het forum bij me in vergetelheid geraakt. Maar Quark heeft me onlangs gebeld en weer "wakker gemaakt".

Ik heb me net voor het forum-camp ingeschreven. Gaat er - behalve Quark - nog iemand van jullie mee?

ik kampeer waarschijnlijk niet op het forum-camp maar je zal me der ongetwijfeld tegen komen...

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.602
8.000
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien

ik kampeer waarschijnlijk niet op het forum-camp maar je zal me der ongetwijfeld tegen komen...

Die komt waarschijnlijk weer zondag aan.

Nee, ik ben echt de enige Nederlandstalige op de FC.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.602
8.000
170
Als er weer zo'n file als afgelopen jaar is komen waarschijnlijk veel gasten pas op zondag aan.... Mn vrienden en ik komen al op woensdagochtend aan, dan is het nog niet zo druk.

@AP: Kom eens bij het camp langs voor een biertje!

Ik ook.

Dinsdag vertrekken, nacht-IC van Köln Hbf naar Hamburg, en dan door naar IZ. Scheelt hotelovernachting. Maar ik moet dit jaar wel ff uitkijken, ben niet alleen deze keer. Mss da'k dinsdagochtend vertrek. Afhankelijk van wat LC wil doen.

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
39
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
Ik ook.

Dinsdag vertrekken, nacht-IC van Köln Hbf naar Hamburg, en dan door naar IZ. Scheelt hotelovernachting. Maar ik moet dit jaar wel ff uitkijken, ben niet alleen deze keer. Mss da'k dinsdagochtend vertrek. Afhankelijk van wat LC wil doen.

LC als in LooseCannon?

ik kom wss helemaal niet, alleen als Carcass op zaterdag speelt, en dan kom ik dus ook alleen de zaterdag :D

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.602
8.000
170
zeg Q is er al wat bekend van de voorlopige RO?

Ik kan niet eens vinden welke bands er op de Night to Remember spelen (wat vorige jaren wel altijd vet vroeg bekend was)

Heb je het nieuws gelezen/

Ergens wordt vermeld dat dat eind februari/begin maart zal worden. En dan nog zal deze RO zéér voorlopig zijn! (wees voorzichtig)

Ook goed om weten, eind maart wordt het "uitverkocht" verwacht. Dagkaarten zullen dus niet worden uitgegeven!!!
(en ik moet mij nog informeren over het gehandicaptenbeleid, want dat is grondig veranderd dit jaar)