Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.
Leuk om te lezen, dat het al beter met Owen en Quark gaat. Natuurlijk duim ik ook voor hun.

En langs deze weg wens ik allen Nederlanders en Vlamingen een gezellig oud-en-nieuw-feestje en een gelukkig nieuwjaar toe! :D:):D:):D

Jammer genoeg zit ik in Neurenberg vast en kan morgen niet naar Scheveningen gaan duiken.. :(

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.390
592
160
39
Almere, Holland
Leuk om te lezen, dat het al beter met Owen en Quark gaat. Natuurlijk duim ik ook voor hun.

En langs deze weg wens ik allen Nederlanders en Vlamingen een gezellig oud-en-nieuw-feestje en een gelukkig nieuwjaar toe! :D:):D:):D

Jammer genoeg zit ik in Neurenberg vast en kan morgen niet naar Scheveningen gaan duiken.. :(

jij ook een fijn nieuw jaar, en zorg dat je 9 vingers over houd! :p

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
39
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
waar waren we gebleven

ow ja
MU heeft wel een auto, gaat misschien niet eens naar wacken dus ik weet niet oftie wel naar dong gaat.

Gnoff is in Belgie met pasen, meeting hier, meeting daar meeting overal. Ik ben er sowieso niet bij

nieuw nieuws, ik ga met de trein naar Ragnarok :D :p

Metallerjim

Rübenschlingel
6 Feb. 2003
5.020
5.617
128
Wilhelmshaven, früher Leverkusen
waar waren we gebleven

ow ja
MU heeft wel een auto, gaat misschien niet eens naar wacken dus ik weet niet oftie wel naar dong gaat.

Gnoff is in Belgie met pasen, meeting hier, meeting daar meeting overal. Ik ben er sowieso niet bij

nieuw nieuws, ik ga met de trein naar Ragnarok :D :p

Tja, voorlopig zwem ik nog in zeeën van vrije tijd. Mogelijk dat dat gaat veranderen vanaf augustus, maar zover zijn we nog niet!