sxabbi schrieb:is goed.
moet ik nog wat mee nemen behalven droge kleren?![]()

ik beloof dat ik een teiltje meeneem dan hoef jij geen kleren mee te slepen... verder jezelf een goed humeur en zin in bier 
sxabbi schrieb:is goed.
moet ik nog wat mee nemen behalven droge kleren?![]()

ik beloof dat ik een teiltje meeneem dan hoef jij geen kleren mee te slepen... verder jezelf een goed humeur en zin in bier 
Nemesiss schrieb:ik ga... me lift en mede bierdrinkster is er...hoor het vanaaf wel

is goed..... maar ik dacht dat jij naar het strand toe ging!!!!sxabbi schrieb:is goed ik sms nog wel![]()

uhm zand halen????agresionpower schrieb:strand.... daar moet ik nog iets doen maar ik kan niet meer herrineren wat......

Nemesiss schrieb:is goed..... maar ik dacht dat jij naar het strand toe ging!!!!![]()

)

Quark schrieb:En weer gaane'kik gelijk gaan krijgen zenne.
Er bloeit echt iets moois tussen sxabbi en nemesiss
Er worden al 06'en uitgewisseld!!!
Kanne'kik ook hoor, zonder PM. (alleen ben ik daar zo moeilijk bereikbaar buiten Nederland)
Edit: Ja!!! Ik heb nog 'n 06-nummer IN Nederland. (ook 'n 0472 in België, en 'n 0174 in Duitsland)
Winterslaap schrieb:Zijn er hier nog over de Walers?? (nijmegen)
zoja........ JULLIE HEBBEN VERLOREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
er is maar 1 club in Gelderland....VITESSE!!!!![]()
Ik weet niet of jullie jaloers zijn, ik weet alleen datte'kik allang getrouwd ben!!!sxabbi schrieb:zijn we jaloers???

Ik dacht dat je over de WALEN begon!Winterslaap schrieb:Zijn er hier nog over de Walers?? (nijmegen)

Quark schrieb:Ik weet niet of jullie jaloers zijn, ik weet alleen datte'kik allang getrouwd ben!!!![]()