Hex
W:O:A Metalgod
- 4 März 2004
- 242.711
- 62.088
- 158
Sehr schööön....ROFL die antwort von ihr:
allerweil, schnalln,waggerla,ausgschniedn,aweng, baddscher, bindla,blembl,läädschn,maulaff,naacherla, ziewerla,soooderla.... :-D
Sehr schööön....ROFL die antwort von ihr:
allerweil, schnalln,waggerla,ausgschniedn,aweng, baddscher, bindla,blembl,läädschn,maulaff,naacherla, ziewerla,soooderla.... :-D
ROFL die antwort von ihr:
Scheiße, ist des geil....Danke Tomate!!!!!
*umkipp*jetzt denkt die blöde kuh auch noch, ich sei besoffen
Scheiße, ist des geil....Danke Tomate!!!!!
A Doldi oddär â Dolln is im nämbercher Raum a dumme oddâ a ungschiggde Berson, däi wo an Schmarrn dahärred oddâ a Gwärch machd, des wo fieâ andere Leid ned wäi nâch'erm normalen vernünfdichn Verhâldn ausschaud.
Sie versohlt dir gleich den Arsch!sie sagt, sie haut mir glei'n bobbers raus? Wasn des?
sie sagt, sie haut mir glei'n bobbers raus? Wasn des?
Näää, kenn ich nuch ned....Öber des middem Doldi schdimmd so ned...Also vielleichd song des die Nermbercher so, oder die mana des hald so...Öber mir mana des weng annersch...
Sie versohlt dir gleich den Arsch!
Näää, kenn ich nuch ned....Öber des middem Doldi schdimmd so ned...Also vielleichd song des die Nermbercher so, oder die mana des hald so...Öber mir mana des weng annersch...