no remorse
W:O:A Metalhead
Ebe, ier reded "Hochdütsch", das isch d'Abchürzig für "hochnäsigs Schwiizerdütsch"![]()

Nei, klar isch s'hochdütsche früänor doo gsi aber d'schwizer händ gmärkt wiä todvoschissä da tönt und händ diä sproch nochli ufgmotzt!!!

Ebe, ier reded "Hochdütsch", das isch d'Abchürzig für "hochnäsigs Schwiizerdütsch"![]()

Nenei isch natürlich alles falsch.
Nei, klar isch s'hochdütsche früänor doo gsi aber d'schwizer händ gmärkt wiä todvoschissä da tönt und händ diä sproch nochli ufgmotzt!!!![]()

Nenei isch natürlich alles falsch.
Schwiizerischs Dütsch isch genauso en alemanische Dialekt wie alli andere düütsche Dialekt au. Hochdütsch isch en Kunstsprach, wo meintich zur Vereifachig vo de Kommunikation zwüsche (damals) verschiedene Länder gschaffe worde isch.

Chund druf ah ob mer mit Hochdütsch s'wirkliche Hochdütsch oder s'meistens gmeinte "Standard"dütsch meint.Auch das klingt für mich nicht realistisch...![]()
Wenn du das sagst, glaub ich dir. Ich weiß es ehrlich gesagt nichtNenei isch natürlich alles falsch.
Schwiizerischs Dütsch isch genauso en alemanische Dialekt wie alli andere düütsche Dialekt au. Hochdütsch isch en Kunstsprach, wo meintich zur Vereifachig vo de Kommunikation zwüsche (damals) verschiedene Länder gschaffe worde isch.

Ja, dazu ist die Schweiz und Liechtenstein einfach zu klein um da großartig eigene Sender zu haben.Isch ja au eher en Witz gsi.
Das mit de Sender liit aber eher dra, dass en Privatsender uf Schwiizerdütsch kei Überlebenschance hetti, wills viel z'wenig sind wo der lueged. Au wenn die ganzi Dütschsprachigi Schwiiz würd ihschalte, wäreds immer no es vielfachs z'wenig.
Ja, dazu ist die Schweiz und Liechtenstein einfach zu klein um da großartig eigene Sender zu haben.
Aaaaber es het glanget, zum üch am Moorgarte fertig mache.Ja, dazu ist die Schweiz und Liechtenstein einfach zu klein um da großartig eigene Sender zu haben.

Ja halt subventionierti.Mir idä schwiiz händ jo ä paar sender...döt wird eigentli au relativ vil schwiizerdütsch gredt aber halt afoch diä serieä und so sind halt aläs uf hochdütsch...und simpsons oder two and a half men sind halt mol beliäbti seriä!!!
...da wür sich au nöd lonä diä no i schwiizerdütsch z'synchronisiorä!!!
Aaaaber es het glanget, zum üch am Moorgarte fertig mache..

Ja halt subventionierti.
Synchronisierts Schwiizerdütsch isch sowieso scheisse.
Aber genauso isch au en uf Hochdütsch synchronisierte Schwiizerfilm irgendwie falsch. Kenn ich jetzt nur vo Breakout, aber uf Hochdütsch isch der irgendwie andersch scheisse, de Text passt voll nid.
Aaaaber es het glanget, zum üch am Moorgarte fertig mache.![]()

Schlacht am Morgarte. Has au grad wieder mal dureglese, sehr interessant.bei was habt ihr uns fertig gemacht?!
Ihr kommt aber schon aus nem verschiedenen Kanton, oder?
Bärtel's Schweizerdeutsch ist leichter zu lesen als Remorses![]()

bei was habt ihr uns fertig gemacht?!
Ihr kommt aber schon aus nem verschiedenen Kanton, oder?
Bärtel's Schweizerdeutsch ist leichter zu lesen als Remorses![]()

Schlacht am Morgarte. Has au grad wieder mal dureglese, sehr interessant.

Ich bi Schwyzer, er chund öppe irgendwo us de Umgebig Thurgau. De Dialekt im Kanton Schwyz het sich i de letschte paar Jahr extrem am Hochdütsche ahgnöcheret. Vor öppe 30 Jahr hettisch wohl vo mier so ziemlich nüt verstande.![]()

Alles abschlachte..Eidgenosse sind damals scho eher brutal gsi..
![]()

FCK-Fan?![]()
Nur denkt wegem Gras. D'FCK-Whiskeykurve isch ja eher chle alternativ.Nö...wänn dänn eher HCT!