Eluveitie

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Bärtel

W:O:A Metalmaster
2 Juli 2010
5.991
1
83
Zentralschweiz
:D

Nei, klar isch s'hochdütsche früänor doo gsi aber d'schwizer händ gmärkt wiä todvoschissä da tönt und händ diä sproch nochli ufgmotzt!!!:o
Nenei isch natürlich alles falsch. ;)
Schwiizerischs Dütsch isch genauso en alemanische Dialekt wie alli andere düütsche Dialekt au. Hochdütsch isch en Kunstsprach, wo meintich zur Vereifachig vo de Kommunikation zwüsche (damals) verschiedene Länder gschaffe worde isch.

Careo

W:O:A Metalgod
8 Juli 2009
64.225
6
123
37
München/Munich
Nenei isch natürlich alles falsch. ;)
Schwiizerischs Dütsch isch genauso en alemanische Dialekt wie alli andere düütsche Dialekt au. Hochdütsch isch en Kunstsprach, wo meintich zur Vereifachig vo de Kommunikation zwüsche (damals) verschiedene Länder gschaffe worde isch.
Wenn du das sagst, glaub ich dir. Ich weiß es ehrlich gesagt nicht :confused:
Isch ja au eher en Witz gsi. :)
Das mit de Sender liit aber eher dra, dass en Privatsender uf Schwiizerdütsch kei Überlebenschance hetti, wills viel z'wenig sind wo der lueged. Au wenn die ganzi Dütschsprachigi Schwiiz würd ihschalte, wäreds immer no es vielfachs z'wenig.
Ja, dazu ist die Schweiz und Liechtenstein einfach zu klein um da großartig eigene Sender zu haben.

no remorse

W:O:A Metalhead
19 Aug. 2009
1.344
0
61
Schweiz - Gögelland
www.restock.ch
Ja, dazu ist die Schweiz und Liechtenstein einfach zu klein um da großartig eigene Sender zu haben.

Mir idä schwiiz händ jo ä paar sender...döt wird eigentli au relativ vil schwiizerdütsch gredt aber halt afoch diä serieä und so sind halt aläs uf hochdütsch...und simpsons oder two and a half men sind halt mol beliäbti seriä!!!
...da wür sich au nöd lonä diä no i schwiizerdütsch z'synchronisiorä!!!

Bärtel

2 Juli 2010
5.991
1
83
Zentralschweiz
Aaaaber es het glanget, zum üch am Moorgarte fertig mache. :p
Mir idä schwiiz händ jo ä paar sender...döt wird eigentli au relativ vil schwiizerdütsch gredt aber halt afoch diä serieä und so sind halt aläs uf hochdütsch...und simpsons oder two and a half men sind halt mol beliäbti seriä!!!
...da wür sich au nöd lonä diä no i schwiizerdütsch z'synchronisiorä!!!
Ja halt subventionierti.
Synchronisierts Schwiizerdütsch isch sowieso scheisse.
Aber genauso isch au en uf Hochdütsch synchronisierte Schwiizerfilm irgendwie falsch. Kenn ich jetzt nur vo Breakout, aber uf Hochdütsch isch der irgendwie andersch scheisse, de Text passt voll nid.

Zuletzt bearbeitet:

no remorse

19 Aug. 2009
1.344
0
61
Schweiz - Gögelland
www.restock.ch
Aaaaber es het glanget, zum üch am Moorgarte fertig mache. :p.

...und z'schwaderloh!!!:)

Ja halt subventionierti.
Synchronisierts Schwiizerdütsch isch sowieso scheisse.
Aber genauso isch au en uf Hochdütsch synchronisierte Schwiizerfilm irgendwie falsch. Kenn ich jetzt nur vo Breakout, aber uf Hochdütsch isch der irgendwie andersch scheisse, de Text passt voll nid.

Genau...so wemors ez händ isch doch super...diä sendigä vo SF sind afoch meischtens uf schwiizerdütsch und dä räscht halt hochdütsch!!!

Bärtel

2 Juli 2010
5.991
1
83
Zentralschweiz
bei was habt ihr uns fertig gemacht?! :confused:

Ihr kommt aber schon aus nem verschiedenen Kanton, oder?
Bärtel's Schweizerdeutsch ist leichter zu lesen als Remorses :D
Schlacht am Morgarte. Has au grad wieder mal dureglese, sehr interessant.

Ich bi Schwyzer, er chund öppe irgendwo us de Umgebig Thurgau. De Dialekt im Kanton Schwyz het sich i de letschte paar Jahr extrem am Hochdütsche ahgnöcheret. Vor öppe 30 Jahr hettisch wohl vo mier so ziemlich nüt verstande. ;)

no remorse

19 Aug. 2009
1.344
0
61
Schweiz - Gögelland
www.restock.ch
bei was habt ihr uns fertig gemacht?! :confused:

Ihr kommt aber schon aus nem verschiedenen Kanton, oder?
Bärtel's Schweizerdeutsch ist leichter zu lesen als Remorses :D

Eigentlich komisch wämor bedenkt dasi i 5 minutä mitäm auto z'dütschland bin und är doch us dä innerschwiiz chunt!!!:rolleyes:

Schlacht am Morgarte. Has au grad wieder mal dureglese, sehr interessant.

Allerdings, a diä ziit magi mi no guät erinnorä!!!;)

Das isch au no sonän Schwiizer Triumph!!!

Ich bi Schwyzer, er chund öppe irgendwo us de Umgebig Thurgau. De Dialekt im Kanton Schwyz het sich i de letschte paar Jahr extrem am Hochdütsche ahgnöcheret. Vor öppe 30 Jahr hettisch wohl vo mier so ziemlich nüt verstande. ;)

Nöd nur umgebig Thurgau sondern usäm tüüfschtä Härzä!!! Gögelland oder, da wo der Hanf blüht!!!:cool: