• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.725
9.065
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Dat mag maar dan moet men ook niet zo semi-verontwaardigd reageren als hij een keer een uitspraak over een andere politici doet. En ik zie vele verschillen, want Hitler zei in zijn preken eerder al dat de joden dood moesten. Wilders zegt de Islam is een gevaarlijk geloof en wil dat dat niet meer beoefend wordt. Als Hitler de joden alleen had gedwongen hun geloof te stoppen door de keppel af te zetten en de bijbel weg te doen was er uiteraard nog steeds veel leed in de tweede wereldoorlog, maar niet op de manier en schaal zoals nu.

Wat andere politici doen, laat mij Syberisch. Ik ben geen politicus, ik ben "het volk", danwel 'n onderdeel van "het volk", en dat volk heeft ALTIJD gelijk! (middels 't rode potlood)

Klopt, daarom moet de PVV ook nooit de grootste Nederlandse partij worden. Sterker nog, ik zie ze liever in de oppositie dan uberhaubt in de regering.

Dat moest de NSDAP ook niet worden. En in 't begin was dat ook niet 't geval. Helaas is dat soort partijen nogal agressief en standvastig. En dus vrees ik voor een WO II-scenario. En m.i. NIET ONTERECHT!

Zeker mee eens, het één is alleen makkelijker te realiseren dan het ander. Je kan bijvoorbeeld prima alle kerken, moskeeën en synagoges laten staan maar wel het dragen van religische symbolen op overheidslocaties verbieden. Al die gebouwen slopen stuit op een stuk meer weerstand.

Dit zou met een aantal Christenen ook al een oplossing zijn, die overal maar lopen te prediken over God en de hel.

Dat krijg je als je religie onderdeel laat worden van politiek. En we weten allemaal hoe de politiek NOOIT zijn eigen vingers brandt.

Juist het generaliseren moet hij wat mij betreft mee uitkijken. Zolang hij het bij Islam houd vind ik het echter prima. Die religie is nu eenmaal een stuk dreigender dan het Christelijke geloof. Beide moeten aangepakt worden, maar zijn prioriteiten liggen wat mij betreft goed.

En hier ga je de fout in.
ELKE RELIGIE is EVEN gevaarlijk. Kijk maar naar heer Ratzinger. Hij mag zich staatshoofd noemen van een religieus pieplandje, en waarom? Omdat een of andere reli-christenfreak 't idee had dat dat veiliger is voor het zo geëerde christenDOM. DOM dus. Tijdens de fameuse KRUIStochten zijn halve kinderpopulaties letterlijk de dood ingelopen. Terrorisme van de middeleeuwen.

De islam is niet gevaarlijker dan de christenen, de MENS is gevaarlijker, want HIJ doet de interpretatie. Niet Allah, God, Jahwee, of hoe e.e.a. ook mag noemen. Ook het SPAGHETTIMONSTER niet :D