Empror1
W:O:A Metalmaster
But it's not huge to begin with and it shrinks in the pan
Salad drowned in garlic infused olive oil and spiced beetroot vinegar + cheese = FUCKING NOM!
Get 2, ditch the salad.
But it's not huge to begin with and it shrinks in the pan
Salad drowned in garlic infused olive oil and spiced beetroot vinegar + cheese = FUCKING NOM!
we are born alone we die alone everything else is just an illusion
Get 2, ditch the salad.

Dat mag maar dan moet men ook niet zo semi-verontwaardigd reageren als hij een keer een uitspraak over een andere politici doet. En ik zie vele verschillen, want Hitler zei in zijn preken eerder al dat de joden dood moesten. Wilders zegt de Islam is een gevaarlijk geloof en wil dat dat niet meer beoefend wordt. Als Hitler de joden alleen had gedwongen hun geloof te stoppen door de keppel af te zetten en de bijbel weg te doen was er uiteraard nog steeds veel leed in de tweede wereldoorlog, maar niet op de manier en schaal zoals nu.
Klopt, daarom moet de PVV ook nooit de grootste Nederlandse partij worden. Sterker nog, ik zie ze liever in de oppositie dan uberhaubt in de regering.
Zeker mee eens, het één is alleen makkelijker te realiseren dan het ander. Je kan bijvoorbeeld prima alle kerken, moskeeën en synagoges laten staan maar wel het dragen van religische symbolen op overheidslocaties verbieden. Al die gebouwen slopen stuit op een stuk meer weerstand.
Dit zou met een aantal Christenen ook al een oplossing zijn, die overal maar lopen te prediken over God en de hel.
Juist het generaliseren moet hij wat mij betreft mee uitkijken. Zolang hij het bij Islam houd vind ik het echter prima. Die religie is nu eenmaal een stuk dreigender dan het Christelijke geloof. Beide moeten aangepakt worden, maar zijn prioriteiten liggen wat mij betreft goed.

Kangaroo's like...nearly $20/kg![]()
Kangaroo's like...nearly $20/kg![]()
So in today's money that's about 14 euro/kg.