• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.725
9.065
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Nee ik ben het niet met Wilders eens over de buitenlanders. Ik denk ook niet dat de PVV ons land kan regeren.

Alleen die Hitler vergelijkingen moeten wel eens ophouden. Iedereen noemt hem tokkie als ie Cohen de bedrijfpoedel noemt maar vervolgens mogen we zijn partijleden wel Nazi's noemen? Dat klopt ook niet.

Staat uiteraard los van het feit dat de PVV niet moet denken dat het wat oplost om allochtonen te pesten met allerhande stomme regeltjes of door overdreven hoeveelheden politie of zelfs kmar wijken in te sturen. Alleen moeten die mensen wel de kans krijgen om te zeggen wat ze denken. Anders had hij ook geen uitspraken over de Islam kunnen doen en was er nu nooit zoveel aandacht geweest voor bijvoorbeeld een verbod op hoofddoekjes. Iets wat uiteraard wel essentieel is.

Sorry, hij doet dat zelf. Door vooral op EXTREEM-RECHTSE bijeenkomsten z'n strot open te trekken! Dan mág ik en wie dan ook, zulke vergelijkingen maken. En laten we niet vergeten, Hitler noemde de joden, buitenlanders en anderen, die niet ahrisch waren, 'vuil'. Wilders doet NIKS anders. Alleen het RASCISTische laat hij wel buiten de deur. Waar hij "moslim" zegt, zei Hitler "Jude". Zie jij 'n verschil?

En of de rest van de pvv ook zo is? Ik weet 't niet. Maar ik vermoed dat de meerderheid van die partij niet eens een mening hééft. Maar (net als de NSDAP) het (grasmaaier-)hoofd volgt als 'n schoothondje. Als Wilders iets brult, dan kruipen de anderen ineen, en zeggen braaf "ja en amen".

En... ALS er een hoofddoekjesverbod moet komen, dan moet er een RELIGIE-verbod komen. Weg met die kruizen op scholen, weg met kerken en synagoges, moskeeën en weet-ik-wat-nog-meer!

Mij is geleerd: gelijke monniken, gelijke kappen.

Maar de grasmaaierkop mag van mij blijven generaliseren, zolang hij dan maar weet dat hij dan ook zulke opmerkingen naar z'n kop mag geslingerd krijgen. Wat hij mag, mag ik ook. En dus is voor mij "Wilders = Hitler".

Empror1

W:O:A Metalmaster
Sorry, hij doet dat zelf. Door vooral op EXTREEM-RECHTSE bijeenkomsten z'n strot open te trekken! Dan mág ik en wie dan ook, zulke vergelijkingen maken. En laten we niet vergeten, Hitler noemde de joden, buitenlanders en anderen, die niet ahrisch waren, 'vuil'. Wilders doet NIKS anders. Alleen het RASCISTische laat hij wel buiten de deur. Waar hij "moslim" zegt, zei Hitler "Jude". Zie jij 'n verschil?

Dat mag maar dan moet men ook niet zo semi-verontwaardigd reageren als hij een keer een uitspraak over een andere politici doet. En ik zie vele verschillen, want Hitler zei in zijn preken eerder al dat de joden dood moesten. Wilders zegt de Islam is een gevaarlijk geloof en wil dat dat niet meer beoefend wordt. Als Hitler de joden alleen had gedwongen hun geloof te stoppen door de keppel af te zetten en de bijbel weg te doen was er uiteraard nog steeds veel leed in de tweede wereldoorlog, maar niet op de manier en schaal zoals nu.

En of de rest van de pvv ook zo is? Ik weet 't niet. Maar ik vermoed dat de meerderheid van die partij niet eens een mening hééft. Maar (net als de NSDAP) het (grasmaaier-)hoofd volgt als 'n schoothondje. Als Wilders iets brult, dan kruipen de anderen ineen, en zeggen braaf "ja en amen".

Klopt, daarom moet de PVV ook nooit de grootste Nederlandse partij worden. Sterker nog, ik zie ze liever in de oppositie dan uberhaubt in de regering.

En... ALS er een hoofddoekjesverbod moet komen, dan moet er een RELIGIE-verbod komen. Weg met die kruizen op scholen, weg met kerken en synagoges, moskeeën en weet-ik-wat-nog-meer!

Mij is geleerd: gelijke monniken, gelijke kappen.

Zeker mee eens, het één is alleen makkelijker te realiseren dan het ander. Je kan bijvoorbeeld prima alle kerken, moskeeën en synagoges laten staan maar wel het dragen van religische symbolen op overheidslocaties verbieden. Al die gebouwen slopen stuit op een stuk meer weerstand.

Dit zou met een aantal Christenen ook al een oplossing zijn, die overal maar lopen te prediken over God en de hel.

Maar de grasmaaierkop mag van mij blijven generaliseren, zolang hij dan maar weet dat hij dan ook zulke opmerkingen naar z'n kop mag geslingerd krijgen. Wat hij mag, mag ik ook. En dus is voor mij "Wilders = Hitler".

Juist het generaliseren moet hij wat mij betreft mee uitkijken. Zolang hij het bij Islam houd vind ik het echter prima. Die religie is nu eenmaal een stuk dreigender dan het Christelijke geloof. Beide moeten aangepakt worden, maar zijn prioriteiten liggen wat mij betreft goed.