• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.725
9.065
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Why not?

EN voor wie dan wel? Voor die mislukte grasmaaierkop met z'n Hitler-ideeën over buitenlanders? Proficiat, dan weet je in elk geval waarom ik graag wil dat er weer gekozen moet worden!

En bovendien, ik stem op partijen, daarom dat bij mij lijsttrekkers NOOIT een stem krijgen. (behalve als de lijsttrekker van mijn partij uit Best komt, dan wil ik 'n uizondering maken. Maar dat is nog NOOIT gebeurd)

Alix

W:O:A Metalmaster
12 Juli 2010
11.463
113
118
near Brisbane, Australia

Empror1

W:O:A Metalmaster
EN voor wie dan wel? Voor die mislukte grasmaaierkop met z'n Hitler-ideeën over buitenlanders? Proficiat, dan weet je in elk geval waarom ik graag wil dat er weer gekozen moet worden!

Nee ik ben het niet met Wilders eens over de buitenlanders. Ik denk ook niet dat de PVV ons land kan regeren.

Alleen die Hitler vergelijkingen moeten wel eens ophouden. Iedereen noemt hem tokkie als ie Cohen de bedrijfpoedel noemt maar vervolgens mogen we zijn partijleden wel Nazi's noemen? Dat klopt ook niet.

Staat uiteraard los van het feit dat de PVV niet moet denken dat het wat oplost om allochtonen te pesten met allerhande stomme regeltjes of door overdreven hoeveelheden politie of zelfs kmar wijken in te sturen. Alleen moeten die mensen wel de kans krijgen om te zeggen wat ze denken. Anders had hij ook geen uitspraken over de Islam kunnen doen en was er nu nooit zoveel aandacht geweest voor bijvoorbeeld een verbod op hoofddoekjes. Iets wat uiteraard wel essentieel is.