• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
40
Almere, Holland
Er was eens (nee geen sprookje)...
een gebruiker met de naam Marc11.

Hij (en dit wordt héél belangrijk later....) gaat dit jaar voor het eerst naar Wacken. Daar is an sich nog niks mis mee.

Marc11 wist echter te vertellen dat hij Wacken al door en door kende, hij had namelijk filmpjes gezien op YouTube, en dus wist meneer verder precies te vertellen hoe een en ander in elkaar stak.

Hij gaat nu verder met het ophangen van zijn verhalen, noemt in de tussentijd alles en iedereen een leugenaar, en heeft met 24 jaar al een levenservaring opgebouwd, daar zou opa jaloers op zijn.

Tussendoor weet hij o.a. te vertellen dat ik een Belgi ben, want, zo zegt hij, je woont in Neerpelt, dus ben je Neerpeltenaar, en dus Belg. Wat er op je pas staat, schijt erop! (zie signatuur)

Toen meneer merkte dat ik nog pappa was waren zijn woorden: Ben ik blij dat het geen Duitse kinderen zijn.

Ondertussen houdt hij zich 'n tijd koest, maar.....
(deel II volgt in het volgende bericht)

in een woord... prutser!

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
111.213
9.329
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
(deel II)

Ondertussen krijgt hij VRIENDELIJKE uitnodigingen van o.a. BierBaron en Undo om hem te ontmoeten. Hij weigert overigens. Wil niemand zien.
En nu wordt het wat absurd.

De tot zover bekende info over hem was:
Man - 24jaar - omg. DÜsseldorf (hij had een interessegemeenschap bijgetreden) rijdend in een neongele SEAT.

Nu vandaag blijft dat:
ZIJ een vrouw is
37 jaar is
uit Aquinia(?) Guinée komt.
een aandoening heeft
en...mevrouw al meerdere WOA's bezocht heeft.

O ja. Ook zou zijn account zijn gehackt oid.
Zijn/Haar gedrag blijft overigens hetzelfde. Iedereen is fascist, rascist, en Nietzsche wordt in een adem met Hitler vergeleken!

Ik heb nog nooit zoveel gelachen! :D:D:D:D:D

Zuletzt bearbeitet:

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
40
Almere, Holland
(deel II)

Ondertussen krijgt hij VRIENDELIJKE uitnodigingen van o.a. BierBaron en Undo om hem te ontmoeten. Hij weigert overigens. Wil niemand zien.
En nu wordt het wat absurd.

De tot zover bekende info over hem was:
Man - 24jaar - omg. DÜsseldorf (hij had een interessegemeenschap bijgetreden) rijdend in een neongele SEAT.

Nu vandaag blijft dat:
ZIJ een vrouw is
37 jaar is
uit Aquinia(?) Guinée komt.
een aandoening heeft
en...mevrouw al meerdere WOA's bezocht heeft.

O ja. Ook zou zijn account zijn gehackt oid.
Zijn/Haar gedrag blijft overigens hetzelfde. Iedereen is fascist, rascist, en Nietzsche wordt in een adem met Hitler vergeleken!

Ik heb nog nooit zoveel gelachen! :D:D:D:D:D

hahahaha :D