• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.437
8.879
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Wie vormt nu de coalitie? Nationale coalitie? centraal rechts? Ik weet het niet..Vertel eens :D
Mijn kat, mijn hond en ik.

Zó snel gaat dat nu ook weer niet. Eerst mag de Koningin haar macht uitoefenen. Ze laat zich eerst deftig informeren en dan pas benomet ze een INFORMATEUR, die dan moet kijken welke combinatie de meest geschikte is. Deze informateur rapporteert dus aan Hare Majesteit.

Dat kan dus nog wel weken/maanden duren.

Hoogstwaarschijnlijk (lijkt mij) Paars+ (VVD, PvdA, D66, GroenLinks)
Nederlands gecorigeerd, nu Spaans. Dat zou heel lang duren :( En daarna weer Nederlands, een uitnodiging voor een excursie schrijven..Gnaa

Mail nog gekregen?

IcedTears

Banned
14 Juli 2008
26.109
0
81
37
N51°32.xxxE006°49.xxx
Zó snel gaat dat nu ook weer niet. Eerst mag de Koningin haar macht uitoefenen. Ze laat zich eerst deftig informeren en dan pas benomet ze een INFORMATEUR, die dan moet kijken welke combinatie de meest geschikte is. Deze informateur rapporteert dus aan Hare Majesteit.

Mail nog gekregen?[/QUOTE]

Ja, dat was ook meer en grapje. Paars+, daarover hebben we vandaag ook gepraat. Op de pagina van nos kun je je eigen coalitie bouwen :D
We hebben ook nog geen coalitie in NRW, denk ik. Verkiezingen waren 9 mei. :rolleyes: politici...:rolleyes: :D

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.437
8.879
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Quark schrieb:

Mail nog gekregen?

Ja, dat was ook meer en grapje. Paars+, daarover hebben we vandaag ook gepraat. Op de pagina van nos kun je je eigen coalitie bouwen :D
We hebben ook nog geen coalitie in NRW, denk ik. Verkiezingen waren 9 mei. :rolleyes: politici...:rolleyes: :D
Ik ben bang wat er op 14 juni gebeurt in België! En ik mag daar niet stemmen!
Gaat namelijk hélemaal de verkeerde kant op.
Leven we op 21 juli nog in België? Of is 't land dan gesplitst?
Ik denk ik kies Apenheul :D

Apeldoorn!

Even Apeldoorn bellen! :D:D:D

IcedTears

Banned
14 Juli 2008
26.109
0
81
37
N51°32.xxxE006°49.xxx
Ik ben bang wat er op 14 juni gebeurt in België! En ik mag daar niet stemmen!
Gaat namelijk hélemaal de verkeerde kant op.
Leven we op 21 juli nog in België? Of is 't land dan gesplitst?

Dat weet ik helaas niet. Afwachten..

Apeldoorn!

Even Apeldoorn bellen! :D:D:D

Ja, ich will da mal wieder hin..Aber 18 Euro sind teuer. Weißt du, wie ich n Affenbildchen von der Seite laden kann, wenns keine Speicherfunktion gibt? Sonst muss ich mir eins bei google-Bilder holen