• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
40
Almere, Holland
uuuh :D
But I think it's the German part with war and so on..
If you have a look at a newspaper from England or so, there is always Hitler-Germany, Nazis and war and so on -.- they won't stop it although it's more than 60 years -.-

well it's probably one of the most important historical things, of course people will keep on talking/writing about it for ages...

IcedTears

Banned
14 Juli 2008
26.109
0
81
38
N51°32.xxxE006°49.xxx
well it's probably one of the most important historical things, of course people will keep on talking/writing about it for ages...

But many ppl think Germans are Nazis just because Hitler was one and many others, too. They seem to forget or just do not know that Hitler wasn't German....:rolleyes:
And after 60 years it's okay and ppl don't have to compare German football with war

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
111.244
9.345
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Moet ook niet overdrijven hè!
Ga maar op straat roepen dat je Duitse vrienden hebt... Nou, je moet de mensen 's horen praten!!!

Wel 'n kat 'n kat noemen.
But many ppl think Germans are Nazis just because Hitler was one and many others, too. They seem to forget or just do not know that Hitler wasn't German....:rolleyes:
And after 60 years it's okay and ppl don't have to compare German football with war

I was about to say that. He was Austrian.

@AP. Iets anders. Wat is dat voor een server bij Simantec? Ik moet mijn service controleren, maar dan zit 'm te mekkeren dat ik geen internetverbinding heb. Maar hoe kan ik dit schrijven zonder verbinding:confused:?

agresionpower

22 Juni 2005
79.392
593
160
40
Almere, Holland

comparing football to the war isn't good of course.
but just saying, I can understand why people still talk and write stuff about it, just put it in a historical context and it isn't weird.

I don't support people calling germans that live now nazi's or anything.

Moet ook niet overdrijven hè!
Ga maar op straat roepen dat je Duitse vrienden hebt... Nou, je moet de mensen 's horen praten!!!

Wel 'n kat 'n kat noemen.

I was about to say that. He was Austrian.

@AP. Iets anders. Wat is dat voor een server bij Simantec? Ik moet mijn service controleren, maar dan zit 'm te mekkeren dat ik geen internetverbinding heb. Maar hoe kan ik dit schrijven zonder verbinding:confused:?

dat hoef je mij niet te vertellen hoor, ik heb zelfs een duitse vriendin gehad ;)

wellicht zit je windows firewall in de weg.
Maar als je op de melding googled zul je vast wat tips vinden

agresionpower

22 Juni 2005
79.392
593
160
40
Almere, Holland
(dit bericht is niet persoonlijk bedoeld natuurlijk, maar dat had je wel begrepen.)

haha, ja ik had het door, en ik vind het ook stom hoor hoe mensen over duitsers/duitsland praten.
't is een fijn land, en het zijn fijne mensen (gemiddeld genomen uiteraard :p ).
Jammer van de history, maar nederland heeft een niet veel betere history met "onze" slavernij en de oorlogen die "wij" voerde in bijvoorbeeld indonesie.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
111.244
9.345
170
comparing football to the war isn't good of course.
but just saying, I can understand why people still talk and write stuff about it, just put it in a historical context and it isn't weird.

I don't support people calling germans that live now nazi's or anything.

Many Dutch react still the same, even after 60 years, and 2(two) German princes in the Royal Family.

dat hoef je mij niet te vertellen hoor, ik heb zelfs een duitse vriendin gehad ;)

wellicht zit je windows firewall in de weg.
Maar als je op de melding googled zul je vast wat tips vinden

Dat weet ik. Maar, als ik enkel even dicht bij mij kijk, dan doet mijn broer bv. nog steeds hetzelfde. Duitsers zijn nazi's, niet goed, etc.... En... als hij dat nog alleen deed..... maar die gedachten worden ook al naar de kinderen overgedragen. (en als ik mij goed herinner, dan waren ze er niet bij toen Sipy hier was 2 jaar geleden, noch toen Fritz er was, ook 2 jaar geleden)

Wat dat betreft weten wíj wel véél beter! :)
Waarom zouden we anders ons hebben aangemeld op een DUITS forum, en naar DUITSE festivals gaan! ;):)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
111.244
9.345
170
haha, ja ik had het door, en ik vind het ook stom hoor hoe mensen over duitsers/duitsland praten.
't is een fijn land, en het zijn fijne mensen (gemiddeld genomen uiteraard :p ).
Jammer van de history, maar nederland heeft een niet veel betere history met "onze" slavernij en de oorlogen die "wij" voerde in bijvoorbeeld indonesie.
En hebben de Indonesiërs nog 'n hekel aan ons?
De meesten weten van niks. (enkel omdat ze ook geen school lopen, maar dat ligt helaas aan hun regering)

België doet 't wat dat betreft ook niet beter, al was het maar één land (Belgisch Congo, nu Congo (Kinshassa).
So, I have to leave now..
c u later

Houdoe Dani!!!

agresionpower

22 Juni 2005
79.392
593
160
40
Almere, Holland
Many Dutch react still the same, even after 60 years, and 2(two) German princes in the Royal Family.

Dat weet ik. Maar, als ik enkel even dicht bij mij kijk, dan doet mijn broer bv. nog steeds hetzelfde. Duitsers zijn nazi's, niet goed, etc.... En... als hij dat nog alleen deed..... maar die gedachten worden ook al naar de kinderen overgedragen. (en als ik mij goed herinner, dan waren ze er niet bij toen Sipy hier was 2 jaar geleden, noch toen Fritz er was, ook 2 jaar geleden)

Wat dat betreft weten wíj wel véél beter! :)
Waarom zouden we anders ons hebben aangemeld op een DUITS forum, en naar DUITSE festivals gaan! ;):)

haha, ja ik kom er graag, voor bier worst en metal :D
en ik vind de mensen over het algemeen relaxter dan in nederland.
maarja, ik woon ook in de rimmcity :p

agresionpower

22 Juni 2005
79.392
593
160
40
Almere, Holland
En hebben de Indonesiërs nog 'n hekel aan ons?
De meesten weten van niks. (enkel omdat ze ook geen school lopen, maar dat ligt helaas aan hun regering)

België doet 't wat dat betreft ook niet beter, al was het maar één land (Belgisch Congo, nu Congo (Kinshassa).

Houdoe Dani!!!

ik denk dat er toch nog wel een stukje "haat" zit bij de indonesiers.

Maarja, de meeste "Nederlandse" "haat" jegens de Duitsers komt ook door het voetbal tegenwoordig... te achterlijk voor woorden...