• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.435
7.522
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
ik snap het niet helemaal eerlijk gezegt.

Het gaat dus om Marc11.
Die zooo blij was dat mijn kindertjes niet Duits waren. Waarom??? We zullen 't nooit weten.

Korte samenvatting.
Marc gaat dit jaar voor 't eerst naar Wacken. Tot zover niks mis mee. (iedereen die in Wacken is geweest ging ooit voor de 1e keer)
Maar.... na het zien van wat YouTube-filmpjes weet meneer preciés hoe het daar aan toe gaat! Echt, alsof hij al 100 jaar naar (grote) festivals gaat.
Dat hij er geen kinderen bij wil, kan ik heel goed mee leven, maar omdat er iemand maar een afwijkende mening heeft, wordt hij/zij beschouwd als slechte ouder.

Toen ik het 'n beetje zat was zei ik: Ik geef je een goede raad mee als vader, hou je mond.

Daarop volgde deze uitspraak. (nadat hij ook nog moeite had met het feit dat ik geen Belg was, maar Nederlander. Zijn redenering: je woont in Neerpelt, dat is België, dus ben je Belg)