• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
39
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
Wat dacht je van herinstalleren?
Als dat niet helpt, kijk dan 's naar geheugen etc.
En nog 'n kleine tip. Een LAPTOP is een DRAADLOZE computer. Dus niet constant met netspanning gebruiken, hij zal dan afsluiten om de batterij te sparen.

Herinstallatie werkt niet, zowel Ubuntu als Win 7 geven foutmeldingen als ik het wil installeren.
Mijn laptop KAN NIET zonder NETSTROOM! Dan loopt hij vast.
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.433
7.522
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Kan, maar is niet correct.
Geïnteresseerd is de enige juiste spelwijze.

Weet ik, maar als ik geen trema kan maken, ga ik niet geinteresseerd schrijven, want dat bekt zo raar. Net of ik 'n ei zit te vreten.
Om dan toch 'n onderscheid tussen een gewoon ei en de gesplitste tweeklank te maken, gewoon ge-interesseerd.

Ik schrijf ook alles zonder "sz"-teken in 't Duits. Hoewel ik na een tweeklank bv. dat ding moet gebruiken. Zit niet op mijn toetsenbord (ook niet met <alt gr>-combinatie, die is door HP ingenomen. (<alt gr>+s)
 

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
39
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
Weet ik, maar als ik geen trema kan maken, ga ik niet geinteresseerd schrijven, want dat bekt zo raar. Net of ik 'n ei zit te vreten.
Om dan toch 'n onderscheid tussen een gewoon ei en de gesplitste tweeklank te maken, gewoon ge-interesseerd.

Ik schrijf ook alles zonder "sz"-teken in 't Duits. Hoewel ik na een tweeklank bv. dat ding moet gebruiken. Zit niet op mijn toetsenbord (ook niet met <alt gr>-combinatie, die is door HP ingenomen. (<alt gr>+s)

dat bekt raar? jij leest de posts hardop voor?