domunited
W:O:A Metalhead
now i really really hate you
wish i could go![]()
stop by.. 3hrs from Dubai right??
[I remember well that you're in Dubai..right?!]now i really really hate you
wish i could go![]()
[I remember well that you're in Dubai..right?!]Och mijn god! WAJONG?
Dat werkt leuk voor werkgevers, gratis werkkracht, en elke loonsverhoging wordt bestraft.
Been there, done that. Exact hetzeflde.
En wee als je 's moet overwerken... (wat bij WAJONG verboden is)
I made this edit of the EAV's videoclip "Fata Morgana" with the Excrementory Grindfuckers' cover version "Vater Morgana".
lots of German & Dutch
*opens Translator*

Werkt tegenwoordig anders.
Hij werkt de eerste 2 maanden met behoud van zijn uitkering (nogal dom, hoe motiveer je mensen om te gaan werken? niet door ze 36 uur te laten werken voor hetzelfde geld wat ze ook wel krijgen als je thuis zit)
Daarna krijgt hij een normaal contract.
Maar overwerken doet hij dus nu niet, want hij heeft zoiets van: als het mij niets oplevert, waarom zou ik dan?
stop by.. 3hrs from Dubai right??[I remember well that you're in Dubai..right?!]

Werkt tegenwoordig anders.
Hij werkt de eerste 2 maanden met behoud van zijn uitkering (nogal dom, hoe motiveer je mensen om te gaan werken? niet door ze 36 uur te laten werken voor hetzelfde geld wat ze ook wel krijgen als je thuis zit)
Daarna krijgt hij een normaal contract.
Maar overwerken doet hij dus nu niet, want hij heeft zoiets van: als het mij niets oplevert, waarom zou ik dan?
EAV = Erste Allgemeine Verunsicherung.

lots of German & Dutch
*opens Translator*

Dat behoud van uitkering is iets wat het UWV nog niet zo heel lang geleden heeft ingevoerd.
Maar ze komen er geloof ik al hard van terug, want er zijn dus al meerdere WaJongers geweest die ergens gingen werken, proeftijd hadden van 2 maanden en daarna konden vertrekken
Dat behoud van uitkering is iets wat het UWV nog niet zo heel lang geleden heeft ingevoerd.
Maar ze komen er geloof ik al hard van terug, want er zijn dus al meerdere WaJongers geweest die ergens gingen werken, proeftijd hadden van 2 maanden en daarna konden vertrekken
ärgert Laila nun ein bisschen, und schreibt extra Deutsch![]()