• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.400
7.884
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
yeha, but yeah I thought he ment he already bought it.

but anyways, cool for him of course :)
Yeah.
anyways I've got an appointment at a second mortgage broker on monday... so I guess we're getting there.

Ik wil je een kleine tip geven, als dat tenminste kan in NL.

Een overdracht van onroerend goed gebeurt via een notaris. (da's verplicht, de kosten zijn ook voor jou btw)
Nu, in België mag je als KOPER ook een notaris kiezen. De kosten blijven gelijk, worden dan echter door de 2 notarisen verdeeld. (ieder krijgt de helft)

Als ik jou was, en indien het mogelijk is, zou ik een "eigen" notaris kiezen. Hij/Zij is ook de INSTRUMENTERENDE notaris (stelt de acte etc. op, zorgt voor de overdracht etc.) en hij/zij kan jou ook nog raad geven ivm contract etc.

Overweging waard. Maar ik weet niet of dat in Nederland ook kán! (ik dacht het wel)

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.390
592
160
39
Almere, Holland
Yeah.

Ik wil je een kleine tip geven, als dat tenminste kan in NL.

Een overdracht van onroerend goed gebeurt via een notaris. (da's verplicht, de kosten zijn ook voor jou btw)
Nu, in België mag je als KOPER ook een notaris kiezen. De kosten blijven gelijk, worden dan echter door de 2 notarisen verdeeld. (ieder krijgt de helft)

Als ik jou was, en indien het mogelijk is, zou ik een "eigen" notaris kiezen. Hij/Zij is ook de INSTRUMENTERENDE notaris (stelt de acte etc. op, zorgt voor de overdracht etc.) en hij/zij kan jou ook nog raad geven ivm contract etc.

Overweging waard. Maar ik weet niet of dat in Nederland ook kán! (ik dacht het wel)

hmm nog nooit van gehoord, ik zal het eens na gaan :)