Nederlandstalig forum

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.360
577
160
38
Almere, Holland
Quark schrieb:
Ja, dááág, ik ben ook al bekant 'n jaar getrouwd zenne. Maar ik weet dat mijn vrouw niet echt content is met die knoflooklucht de ganse dag (daarna). Ik weet niet hoe jouw lief er over denkt, maar allez.

Toch af en toe 'n broodje shoarma :p :p :p


Edit: Praat ik echt zó Vlaams??? :confused:

mwa weet nie of nickless er problemen mee heeft.

en ja je praat aardig vlaams
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.954
6.688
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Iscariot schrieb:
En Quark zich maar voordoen als oorspronkelijk Nederlander...valt bij deze door de mand:D:p
Nee hoor, ik ben nog steeds niet door de mand gevallen, ik zit nog steeds op m'n stoel voor deze PC.

Maar 't is als gezegd: "Waar je mee omgaat word je mee besmet". 't Is nie anders.

Ach, bij verkiezingen in NL zal ik m'n ware aard wel laten zien! :D
 

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.360
577
160
38
Almere, Holland
Quark schrieb:
Maar dat wil niet zoveel zeggen dat jij dat weet. Je zou 't bv. van mijn vorige post hebben kunnen lezen.




:D







:D


hehehe ja das waar :p

maar ik wist het al de dag dat bekend gemaakt werd dat er gestaakt zou worden.
als ik niets te doen heb kijk ik altijd op nieuwssites enzo
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.954
6.688
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
agresionpower schrieb:
hehehe ja das waar :p

maar ik wist het al de dag dat bekend gemaakt werd dat er gestaakt zou worden.
als ik niets te doen heb kijk ik altijd op nieuwssites enzo
Goe zo menneke!! Ge leert 't nog 's 'n keer!!!


:D

Nee, zonder dollen. Da's mooi. Maar 't was vanaf 't begin al "bekend" dat er ging gestaakt worden, 't duurde alleen ff voor 't d'r door kwam.
 

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.360
577
160
38
Almere, Holland
Quark schrieb:
Goe zo menneke!! Ge leert 't nog 's 'n keer!!!


:D

Nee, zonder dollen. Da's mooi. Maar 't was vanaf 't begin al "bekend" dat er ging gestaakt worden, 't duurde alleen ff voor 't d'r door kwam.

ja inderdaad, maar grote kans dat er maandag weer gestaakt gaat worden heb ik begrepen
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.954
6.688
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
agresionpower schrieb:
ja inderdaad, maar grote kans dat er maandag weer gestaakt gaat worden heb ik begrepen
't ACV heeft nog geen stakingsaanzegging gedaan (wat gebruikelijk is), dus voorlopig ga ik d'r vanuit dat 't gewoon leeft maandag hier. Alweer 'n dag zonder treinverkeer kan ik niet overleven!