Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.819
8.559
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Zombi schrieb:
Chapeau!!! Voor iemand die 't mss een keer (van mij) gehoord heeft, en enkel deze thread leest, is 't toch goed gedaan! Dat moet ik Zombi toch nageven.

Alleen moet 't Duits er af en toe eruit geslagen worden.

Zombi schrieb:
langzaam begrijp ik het taal

Tip voor Zombi.

Der (des, dem, den)/Die (der, der, die) is de
Das (des, dem, das) = het.

Meestal is 't gelijk met het Duits, maar niet altijd.

{Barry Stevens-mode]
Vooral doorgaan!!
[/Barry Stevens-mode]

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
Quark schrieb:
Heeft ook 'n nadeel. Er wordt ook meteen minder gezopen, aangezien er veel zijn die 'n kater met alcohol bestrijden. Dat lukt dan niet meer.

:D

nou.................. ik heb met een kater dikwijls gezegd.... IK DRINK NOOIIIIIIIIT MEER.... denk niet dat ik dat dan ooit nog zeg :D

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.819
8.559
170
Winterslaap schrieb:
nou.................. ik heb met een kater dikwijls gezegd.... IK DRINK NOOIIIIIIIIT MEER.... denk niet dat ik dat dan ooit nog zeg :D
Om maar 'n Metallica-nummer aan te halen, fight fire with fire. Oftewel, de beste oplossing tegen 'n kater is doordrinken. (al is 't er maar één)

Voorlopig voor mij echter niet, wegens naweeën van 'n griep. :( Morgen 'n BBQ, en zondag naar Leiden. Moet kunnen!

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
Quark schrieb:
Om maar 'n Metallica-nummer aan te halen, fight fire with fire. Oftewel, de beste oplossing tegen 'n kater is doordrinken. (al is 't er maar één)

Voorlopig voor mij echter niet, wegens naweeën van 'n griep. :( Morgen 'n BBQ, en zondag naar Leiden. Moet kunnen!

aah...Leiden....mijn buurstad...mijn vriendje woont daar :D
maar t is zwaar klote om ziek te zijn...kan erover meelullen :(

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.819
8.559
170
Winterslaap schrieb:
aah...Leiden....mijn buurstad...mijn vriendje woont daar :D
maar t is zwaar klote om ziek te zijn...kan erover meelullen :(
Ach, morgen BBQ'en in Thuin/Binche en als ik net zoveel eet als anders bij 'n BBQ, dan ben'k weer beter. Voel me nu ook 'n stuk beter dan gister, toen ik 't de ganse tijd gewoon koud had. Nu voel'k me gewoon gewoon.