Nederlandstalig forum

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland

Gash

W:O:A Metalhead
26 Sep. 2006
2.191
1
63
Gelderland
www.last.fm
I was there too! At camp A, but we decided not to raise a Dutch flag, because of all the annoying foreigners asking for weed :p We had a big yellow Grolsch flag and a pirate flag instead. Much better :D
 

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
I was there too! At camp A, but we decided not to raise a Dutch flag, because of all the annoying foreigners asking for weed :p We had a big yellow Grolsch flag and a pirate flag instead. Much better :D

I was at camp S. We had a australian flag, a chilli flag and one from the pub we all go to... no dutch flag. Same reason :p
 

Piqu

Newbie
17 Aug. 2012
3
0
46
Vraagje!

Ok Nederlanders! Even een vraagje. Mijn Duits is echt zwaar slecht dus vandaar.

Ik heb kaarten gekocht voor 2013 als kado voor mijn vriendin. Die is er in 2010 al eens geweest en die praat er over alsof het de hemel is, dus een beter kado was er niet.

Met mijn slechte Duits kom ik er alleen niet uit of ik voor die kaarten van 150 euries ook mijn tent op dat terrein mag planten of niet? Of moet ik daar nog iets anders voor regelen?

Alvast bedankt en tot wacken 2013 :).
 

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Ok Nederlanders! Even een vraagje. Mijn Duits is echt zwaar slecht dus vandaar.

Ik heb kaarten gekocht voor 2013 als kado voor mijn vriendin. Die is er in 2010 al eens geweest en die praat er over alsof het de hemel is, dus een beter kado was er niet.

Met mijn slechte Duits kom ik er alleen niet uit of ik voor die kaarten van 150 euries ook mijn tent op dat terrein mag planten of niet? Of moet ik daar nog iets anders voor regelen?

Alvast bedankt en tot wacken 2013 :).

Je mag zelfs met die kaarten je auto naast je tent zetten (tenzij het veld door regen niet begaanbaar is met de auto). :D
 

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.354
572
160
38
Almere, Holland
Ok Nederlanders! Even een vraagje. Mijn Duits is echt zwaar slecht dus vandaar.

Ik heb kaarten gekocht voor 2013 als kado voor mijn vriendin. Die is er in 2010 al eens geweest en die praat er over alsof het de hemel is, dus een beter kado was er niet.

Met mijn slechte Duits kom ik er alleen niet uit of ik voor die kaarten van 150 euries ook mijn tent op dat terrein mag planten of niet? Of moet ik daar nog iets anders voor regelen?

Alvast bedankt en tot wacken 2013 :).

uit het engelse festival ABC:
Parking and camping is already included in the ticket price of 150.00 €.
Camping officially starts on Wednesday, 1 August at 12 am and is at own risk. The residence on the campground is only possible with a valid ticket! There will be strict controls at the access road and the camping area.

At the camping grounds (Pos. A-Z) our stewards will try to help you in every way but they also have the permission to ask you to camp and park somewhere else in case that you entered the wrong camp or parking ground.
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.786
6.617
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Ok Nederlanders! Even een vraagje. Mijn Duits is echt zwaar slecht dus vandaar.

Ik heb kaarten gekocht voor 2013 als kado voor mijn vriendin. Die is er in 2010 al eens geweest en die praat er over alsof het de hemel is, dus een beter kado was er niet.

Met mijn slechte Duits kom ik er alleen niet uit of ik voor die kaarten van 150 euries ook mijn tent op dat terrein mag planten of niet? Of moet ik daar nog iets anders voor regelen?

Alvast bedankt en tot wacken 2013 :).
Zelf in België zeggen ze dat je gewoon op de camping kunt.

All included. Dus... geen probleem.
uit het engelse festival ABC:
Parking and camping is already included in the ticket price of 150.00 €.
Camping officially starts on Wednesday, 1 August at 12 am and is at own risk. The residence on the campground is only possible with a valid ticket! There will be strict controls at the access road and the camping area.

At the camping grounds (Pos. A-Z) our stewards will try to help you in every way but they also have the permission to ask you to camp and park somewhere else in case that you entered the wrong camp or parking ground.

Da's wel van dit jaar, en 1 augustus is geschiedenis tegenwoordig.

Hoe e.e.a. in 13 eruit ziet????/
 

ForzaSGE75

Newbie
5 Aug. 2012
16
0
46
Looking for folks from Utrecht...

The track that I built my hopes on turned out to be a dead end. :mad: Let's call it quits. Won't happen again next year ;-)
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.786
6.617
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Even wat anders.

Kunnen de dame(s)/he(e)r(en) die hier aktief zijn, mij waarschuwen als AH weer met NS-dagkaarten strooit? Loont voor mij de moeite voor 't een te haeln. (hoe ik dat doe, daar gaat 't niet om)

Bedankt! :)