Ik heb geen zin meer!!!
Ik ook niet meer.
Sorry, maar je kan maar om de 30 sekonde een bijdrage posten. Je moet nog 7 seconde je bek houden dus.
jow de manne, 't is weer een jaar geleden da'k hier iets gepost had , logisch als je ziet dat ik hier maar enkel kom als het weer wacken tijd is
feestje bouwen volgende week !
Ik blijf (weer) thuis.
Andere verplichtingen etc. En ik ben door m'n congé-dagen heen.
Je gaat me toch niet vertellen dat je oud bent geworden?
Ikke niet hoor...
Q word een oude man
Arme Q..
nou ondanks dat hij niet naar wacken gaat vermaakt hij zich nog prima heb ik het idee
Je gaat me toch niet vertellen dat je oud bent geworden?
Nee. Want dat geloof je toch niet, zou ik dat doen.
Ik heb in Wacken geen zin meer. De meerderheid daar is nog wel zoals 't moet, maar een harde kern verpest het gewoon mijns insziens. En daarvoor heb ik geen zin om 8u in een (overvolle) trein te zitten, nog 'n overvolle bus/ gewone taxi te nemen, en dan daar mij te laten beschimpen. Ik blijf dan liever thuis. En met mij, de groep met wie ik (meestal) mee ging. Zij hebben na x aantal keer ook W:O:A de rug toegekeerd.
En nee, ik ga nog steeds naar festivals. Ben pas nog naar Dong Open Air/Pool geweest, 'n week daarvoor nog Hörnerfest, en in mei nog naar RockHard.
En over 2 weken is 't Folkwoods. Dus... nee, ik ben niet oud. Ik ben nog steeds 20.
Haha, ik begrijp dat je niet meer naar Wacken gaat hoor. Ik vind het zelf ook wel érg groot enzo. Roep ook al sinds 2 jaar dat ik 'volgend jaar' misschien maar eens wat anders ga checken, maar als dan al je vrienden toch weer naar Wacken gaan begint het toch wel te kriebelen en het is ook altijd weer gezellig als je weer gaat
Enfin, volgend jaar misschien toch maar naar Metalcamp!