Nederlandstalig forum

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.937
6.679
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Je gaat me toch niet vertellen dat je oud bent geworden? :o

Nee. Want dat geloof je toch niet, zou ik dat doen.

Ik heb in Wacken geen zin meer. De meerderheid daar is nog wel zoals 't moet, maar een harde kern verpest het gewoon mijns insziens. En daarvoor heb ik geen zin om 8u in een (overvolle) trein te zitten, nog 'n overvolle bus/ gewone taxi te nemen, en dan daar mij te laten beschimpen. Ik blijf dan liever thuis. En met mij, de groep met wie ik (meestal) mee ging. Zij hebben na x aantal keer ook W:O:A de rug toegekeerd.

En nee, ik ga nog steeds naar festivals. Ben pas nog naar Dong Open Air/Pool geweest, 'n week daarvoor nog Hörnerfest, en in mei nog naar RockHard.

En over 2 weken is 't Folkwoods. Dus... nee, ik ben niet oud. Ik ben nog steeds 20. :p
 

Gash

W:O:A Metalhead
26 Sep. 2006
2.191
1
63
Gelderland
www.last.fm
Nee. Want dat geloof je toch niet, zou ik dat doen.

Ik heb in Wacken geen zin meer. De meerderheid daar is nog wel zoals 't moet, maar een harde kern verpest het gewoon mijns insziens. En daarvoor heb ik geen zin om 8u in een (overvolle) trein te zitten, nog 'n overvolle bus/ gewone taxi te nemen, en dan daar mij te laten beschimpen. Ik blijf dan liever thuis. En met mij, de groep met wie ik (meestal) mee ging. Zij hebben na x aantal keer ook W:O:A de rug toegekeerd.

En nee, ik ga nog steeds naar festivals. Ben pas nog naar Dong Open Air/Pool geweest, 'n week daarvoor nog Hörnerfest, en in mei nog naar RockHard.

En over 2 weken is 't Folkwoods. Dus... nee, ik ben niet oud. Ik ben nog steeds 20. :p

Haha, ik begrijp dat je niet meer naar Wacken gaat hoor. Ik vind het zelf ook wel érg groot enzo. Roep ook al sinds 2 jaar dat ik 'volgend jaar' misschien maar eens wat anders ga checken, maar als dan al je vrienden toch weer naar Wacken gaan begint het toch wel te kriebelen en het is ook altijd weer gezellig als je weer gaat :D

Enfin, volgend jaar misschien toch maar naar Metalcamp! :D
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.937
6.679
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Haha, ik begrijp dat je niet meer naar Wacken gaat hoor. Ik vind het zelf ook wel érg groot enzo. Roep ook al sinds 2 jaar dat ik 'volgend jaar' misschien maar eens wat anders ga checken, maar als dan al je vrienden toch weer naar Wacken gaan begint het toch wel te kriebelen en het is ook altijd weer gezellig als je weer gaat :D

Enfin, volgend jaar misschien toch maar naar Metalcamp! :D

Kijk, dat probleem met vrienden die nog steeds gaan, tja... deels ook, maar dan kijk ik naar wat 't allemaal kost..
Kaartje: €160 (incl. vvk etc.)
Trein: €60 (vermits ik vroeg boek, anders loopt 't op tot €200 ENKELE REIS :eek: )
Bus: €10 (h/t)
Vreten/zuipen, T-shirt etc...

En dan denk ik:"Nee, niet waard".