En daarna weer Nederlands, een uitnodiging voor een excursie schrijven..GnaaNederlands gecorigeerd, nu Spaans. Dat zou heel lang durenEn daarna weer Nederlands, een uitnodiging voor een excursie schrijven..Gnaa

Mijn kat, mijn hond en ik.Wie vormt nu de coalitie? Nationale coalitie? centraal rechts? Ik weet het niet..Vertel eens![]()
Nederlands gecorigeerd, nu Spaans. Dat zou heel lang durenEn daarna weer Nederlands, een uitnodiging voor een excursie schrijven..Gnaa
hoeveel talen ken je wel niet?![]()
hoeveel talen ken je wel niet?![]()
ik ken "maar" duits, nederlands, engels, zweeds, beetje frans, spaans..meer niet 

politici...

veleik ken "maar" duits, nederlands, engels, zweeds, beetje frans, spaans..meer niet
![]()

dat je Engels, Frans en Spaans wil leren snap ik, maar waarom ook Nederlands en Zweeds?
en Spaans ook. Zweeds heb ik gestudeerd omdat ik nog extra-punten in Ergänzungsbereichen behoevde
En Nederlands klonk toen heel goed. Beter dan Engels, Duits, geschiedkunde of religie te studeren!Ik ben bang wat er op 14 juni gebeurt in België! En ik mag daar niet stemmen!Quark schrieb:Zó snel gaat dat nu ook weer niet. Eerst mag de Koningin haar macht uitoefenen. Ze laat zich eerst deftig informeren en dan pas benomet ze een INFORMATEUR, die dan moet kijken welke combinatie de meest geschikte is. Deze informateur rapporteert dus aan Hare Majesteit.
Dat kan dus nog wel weken/maanden duren.
Hoogstwaarschijnlijk (lijkt mij) Paars+ (VVD, PvdA, D66, GroenLinks)
Mail nog gekregen?
Ja, dat was ook meer en grapje. Paars+, daarover hebben we vandaag ook gepraat. Op de pagina van nos kun je je eigen coalitie bouwen
We hebben ook nog geen coalitie in NRW, denk ik. Verkiezingen waren 9 mei.politici...
![]()
![]()
Ik denk ik kies Apenheul![]()

Iemand ideen voor een uitnodiging?
Ik ben bang wat er op 14 juni gebeurt in België! En ik mag daar niet stemmen!
Gaat namelijk hélemaal de verkeerde kant op.
Leven we op 21 juli nog in België? Of is 't land dan gesplitst?
Dat weet ik helaas niet. Afwachten..
Apeldoorn!
Even Apeldoorn bellen!![]()