The Great Scandinavian spamming thread. Vikings only!!!

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Fallen_Knight

W:O:A Metalmaster
22 Mai 2002
7.283
0
81
Leider Schweden
Jo. tyvärr

värta är att fulla människor tror de kan stöta påvilken tjej som helst...

bara för det är festival så vill man ha samlag...

I claim that love is the thing!

Rockmaid

W:O:A Metalhead
4 Feb. 2003
692
0
61
45
Gamle Noreg
www.thecumshots.org
Originally posted by Fallen_Knight
Jo. tyvärr

värta är att fulla människor tror de kan stöta påvilken tjej som helst...

bara för det är festival så vill man ha samlag...

I claim that love is the thing!

Helt enig! De som vil knulle,må gjerne gjøre det,men de får holde seg unna de som tydelig ikke er interessert. Amen to that :)

gnoff

9 Juli 2002
33.147
1
83
Mölndal, Sweden
Det värsta är att det finns nog rätt många schysst killar där ute, men de (vi) buntas ihop med alla svin som gör sitt bästa för att göra sig vidriga för så många flickor som möjligt...

Menmen, är övertygad om att det någon gång kommer att löna sig då man har varit en snäll pojke hela livet :D

Fallen_Knight

22 Mai 2002
7.283
0
81
Leider Schweden
Respektlöst när killar stöter på ens flickvän sådär...

en kille (svensk) sa till min flickvän: Hi how are you? where are you from"?
Hon svarade: Sweden
han_ Då kan vi ta det å svenska.... vill du gå bort hitåt och råhångla och så..

hon hade tur att han var lugn dock så sett, och gotog ett nej.. men ändå...

Fallen_Knight

22 Mai 2002
7.283
0
81
Leider Schweden
gnoff: SOm jag då...

har varit snäll och varit den goda människa jag är, stötte påen väldigt dålig första kärlek(flickävn) hon var riktigt ådkig,,, (otrogne, ljög, oärlig) hon dumpade dock mig innan jag fick veta

sen träffade jag min nuvarande, jag chansade allt trots att jag blivit nobbad typ hela mitt liv...
tur var så delade hon intresset jag hade i henne och så..

nu i lördags firade vi 15 månader.. och inget kan dela oss :D

gnoff

9 Juli 2002
33.147
1
83
Mölndal, Sweden
Originally posted by Fallen_Knight
gnoff: SOm jag då...

har varit snäll och varit den goda människa jag är, stötte påen väldigt dålig första kärlek(flickävn) hon var riktigt ådkig,,, (otrogne, ljög, oärlig) hon dumpade dock mig innan jag fick veta

sen träffade jag min nuvarande, jag chansade allt trots att jag blivit nobbad typ hela mitt liv...
tur var så delade hon intresset jag hade i henne och så..

nu i lördags firade vi 15 månader.. och inget kan dela oss :D

Låter mycket bra det :)

Grattis till 15 månader!

Har bara katastrofer och olycklig kärlek bakom mig jag, men nån gång blir det min tur :)

Det hjälpte då jag insåg att det inte var så jävla kul att ha sex med vem som helst, då kunde man sluta försöka få sex och koncentrera sig påatt hitta människor man tycker det är trevligt att umgås med :)

Fallen_Knight

22 Mai 2002
7.283
0
81
Leider Schweden
Man får chansa ibland, min första stora chans var mitt ex, jag tog den, ångrar mig dock

min nuvarande: Jag tog steget där med..

jag riskerade min heder och så, men jag visste, om jag lyckdades, så var lyckan där :)

gnoff

9 Juli 2002
33.147
1
83
Mölndal, Sweden
En ny dag, dags att ta tag i nått kanske, inte sitta hel dan framför datorn...
Inte för at jag gjort det på ett tag, suttit sen dag framför datorn, men gör ju en massa annat hela tiden som gör att jag inte får nått gjort här hemma...