The Great Scandinavian spamming thread. Vikings only!!!

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

gnoff

W:O:A Metalmaster
9 Juli 2002
33.147
1
83
Mölndal, Sweden
Då jag berättar för folk om Wacken blir de helt förskräckta

"30,000 hårdrockare på samma ställe, vilken mardröm!"

Mitt svar blir "Du kan inte vara säkrare påmnågot annat ställe på jorden just då, så till vida du inte blir för packad och nån kliver på dig i mörkret"

Fallen_Knight

22 Mai 2002
7.283
0
81
Leider Schweden
Jag tror svenskarna var fullast.. *har en aning*

desom stötte på minflickvän var fulla svenskar
DUmma idioter, musik, öl och ha kul, inte ragga och tro man kan få sig något, definitivt intem inflickvän..
Patetiska svin!

gnoff

9 Juli 2002
33.147
1
83
Mölndal, Sweden
Svenskarna är oftast fullast

de som är fullast tror ofta att de har rätt att ragga på vem som helst hur vidrigt som helst

lykligtvis har jag en tendesn att bara bli ännu snällare då jag blir packad

Fallen_Knight

22 Mai 2002
7.283
0
81
Leider Schweden
Originally posted by gnoff
Svenskarna är oftast fullast

de som är fullast tror ofta att de har rätt att ragga på vem som helst hur vidrigt som helst

lykligtvis har jag en tendesn att bara bli ännu snällare då jag blir packad
Svenskar i allmänhet på festivaler är riktigt skumma. de tror man ska bli asåpackad, få engångsligg och sådant..
min flickvän klarade sig genom att prata, om inte.. uj uj uu.. då skulle killarna fått åka med vakter tillfinkan för överfall, misshandel, försök till våldtäkt...

gnoff

9 Juli 2002
33.147
1
83
Mölndal, Sweden
Originally posted by Fallen_Knight
Svenskar i allmänhet på festivaler är riktigt skumma. de tror man ska bli asåpackad, få engångsligg och sådant..
min flickvän klarade sig genom att prata, om inte.. uj uj uu.. då skulle killarna fått åka med vakter tillfinkan för överfall, misshandel, försök till våldtäkt...

Själv tycker jag det är kul att kröka till, som det kanske märks...
Men gillar inte ens att ha sex då jag är onykter, inte hellar att ha sex med folk jag inte alls känner, så engångsligg på fyllan är inget för gnoff inte...

Rockmaid

W:O:A Metalhead
4 Feb. 2003
692
0
61
45
Gamle Noreg
www.thecumshots.org
Originally posted by Fallen_Knight

Tror ikke det bare gjelder svenskene.. De fleste menn tror de er totalt uimoståelige når de har drukket et del. Enkelte blir litt agressive også,men jeg har ikke møtt så mange av dem.
Hadde vært fint om alle bare kunne tatt et nei for et nei,ikke ødelegge oppholdet for andre.
Men det er vel sånt man må regne med,dessverre.