The Great Scandinavian spamming thread. Vikings only!!!

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Rockmaid

W:O:A Metalhead
4 Feb. 2003
692
0
61
45
Gamle Noreg
www.thecumshots.org
Originally posted by Rock'n'Roll
Jeg er veldig stolt, du gjør enhver læremester varm i hjerte (lurerpåomhunerlikeivrigpåskolen) :D:D:D

Dette var siste post fra meg i dag...eh,hehe...natt :D

Sov godt, jeg har allerede lagt meg, det er skyggen min som som henger litt etter :D:D:D

Vel..hadde jeg vært like flink på skolen,kunne ingen sagt noe :p Men det var det,da.. Skole er ikke like gøy :p :D

Ja,siste post..for ei stund :D

SKyggen din er skremmende livaktig,forresten :p : D

Nei,god natt..eeh..dag :D :D :D

Originally posted by Rockmaid
Vel..hadde jeg vært like flink på skolen,kunne ingen sagt noe :p Men det var det,da.. Skole er ikke like gøy :p :D

Ja,siste post..for ei stund :D

SKyggen din er skremmende livaktig,forresten :p : D

Nei,god natt..eeh..dag :D :D :D
Hehe, har skole noen gang vært gøy :p

Skyggen min er ikke like rask som Lucky Luke sin :D:D:D

Håper du har sovet godt :)

Originally posted by Rockmaid
Skole kan da være gøy..banna jeg i kjerka nå? Faen! :D :D :D

Alle skygger kan ikke være like raske :p

Sov godt noen timer,ja :) Får ikke sitte så lenge i natt,hehe.
Joda skole kan være gøy, jeg husker faktisk det, men det var friminuttene og alt utenom timene :D:D:D

Min skygge er ekstremt treg, sliter med å få den med meg en del ganger ja :D

Rockmaid

W:O:A Metalhead
4 Feb. 2003
692
0
61
45
Gamle Noreg
www.thecumshots.org
Originally posted by Rock'n'Roll
Joda skole kan være gøy, jeg husker faktisk det, men det var friminuttene og alt utenom timene :D:D:D

Hehe..friminuttene var ganske morsomme,ja :D :D :D
Men noen lærere var jo faktisk flinke. Det vil si,de lot oss gjøre som vi ville :D Var en som lot oss spille Metallica og hoppe på pultene,han likte vi :D :D :D

Originally posted by ShizzoKrause
Hej med jer, jeg ville bare lige se om alt er i orden her, men denne traad var paa side to :mad: i skal spamme her for helvede :D:D:D
Jeg gjør så godt jeg kan om natten, men i natt var siden nede :mad: Jeg trives ikke i dagslys :D:D:D

Men jeg har da rekrutert en ny spammer som ble metalhead i løpet av ei heftig natt :D:D:D Jobber med flere prosjekter :p
:D:D:D