The Great Scandinavian spamming thread. Vikings only!!!

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dette er spamming på høyt nivå, hehehe...

Originally posted by Rockmaid
For lite,for mye..det går for det samme :p

Den er nok brukbar noen år til :D :D

Saklig? Hva betyr det? :D Er jo dette som er gøy,da :D :D Kan jo håpe noen av dem sjekker ut noen av banda..men jeg tviler :D :D
Hehe, best å passe seg for at det ikke blir for mye framover for min del, lurer på om de har fått rusbrus i Wacken :D:D:D

Har promotert Jørn Lande jeg, på det tyske forumet, så bare navnet Masterplan og begynte å legge ut på engelsk... Jammen fikk jeg ikke respons også. Får bare håpe han fikser hjemmesida si snart, for nå var den visst nede, hehe

Rockmaid

W:O:A Metalhead
4 Feb. 2003
692
0
61
45
Gamle Noreg
www.thecumshots.org
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dette er spamming på høyt nivå, hehehe...

Originally posted by Rock'n'Roll
Hehe, best å passe seg for at det ikke blir for mye framover for min del, lurer på om de har fått rusbrus i Wacken :D:D:D

Har promotert Jørn Lande jeg, på det tyske forumet, så bare navnet Masterplan og begynte å legge ut på engelsk... Jammen fikk jeg ikke respons også. Får bare håpe han fikser hjemmesida si snart, for nå var den visst nede, hehe

Hehe..jeg er nok fordomsfull,men synes ikke rusbrus passer inn i sammenhengen på Wacken :p Du får smugle med deg noen kasser :D

Jørn Lande er vel ikke helt ukjent? Gøy at Pagan's Mind kommer på Sweden :D :D Da skal jeg endelig få sett dem!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dette er spamming på høyt nivå, hehehe...

Hehe..jeg er nok fordomsfull,men synes ikke rusbrus passer inn i sammenhengen på Wacken :p Du får smugle med deg noen kasser :D

Jørn Lande er vel ikke helt ukjent? Gøy at Pagan's Mind kommer på Sweden :D :D Da skal jeg endelig få sett dem!
Hehe, får ta veien om Sverige :D:D:D

Ikke helt ukjent, men fyren på det tyske forumet hadde aldri hørt om ham :) Jepp, moro for paganistene :D

Rockmaid

4 Feb. 2003
692
0
61
45
Gamle Noreg
www.thecumshots.org
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dette er spamming på høyt nivå, hehehe..

Hehe, får ta veien om Sverige :D:D:D

Ikke helt ukjent, men fyren på det tyske forumet hadde aldri hørt om ham :) Jepp, moro for paganistene :D

Paganistene,ja..hehe,har ikke tenkt på at det har dobbelt betydning :D

Vi får frelse verden og gi dem norsk musikk :D :D :D Er vel mye de kan klare seg uten,men..

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dette er spamming på høyt nivå, hehe

Paganistene,ja..hehe,har ikke tenkt på at det har dobbelt betydning :D

Vi får frelse verden og gi dem norsk musikk :D :D :D Er vel mye de kan klare seg uten,men..
Alt har en dobbel betydning :D:D:D

Dette er en god plass og starte :D Nei, de trenger alt, for å komme opp på et høyere plan :D:D:D Som oss :p:p:p

Men nå MÅ du... eh... jeg gå å legge meg...deg... Natta... :)

Rockmaid

4 Feb. 2003
692
0
61
45
Gamle Noreg
www.thecumshots.org
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dette er spamming på høyt nivå,

Alt har en dobbel betydning :D:D:D

Dette er en god plass og starte :D Nei, de trenger alt, for å komme opp på et høyere plan :D:D:D Som oss :p:p:p

Men nå MÅ du... eh... jeg gå å legge meg...deg... Natta... :)

Ja,det er sant,det :D :D :D

Ja,de får begynne i det små,hehe.. :p

Leggetid nå,ja :D Må bare spamme bittelitt til :p

Ja,nå kan du være stolt av lærlingen din,hehe.
Men det er vel på tide med ei pause :D :D

Natta! :D
Jeg er veldig stolt, du gjør enhver læremester varm i hjerte (lurerpåomhunerlikeivrigpåskolen) :D:D:D

Dette var siste post fra meg i dag...eh,hehe...natt :D

Sov godt, jeg har allerede lagt meg, det er skyggen min som som henger litt etter :D:D:D